כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מעשה אומץ עצום"

הנוסעים התנפלו על המהגר שדקר אנשים ברכבת

שלושה נוסעים ברכבת בגרמניה השתלטו על גבר עיראקי שפצע 5 אנשים בדיקות סכין. אחד הנוסעים הוא שוטר ויחד עם שניים נוספים ריתקו את הדוקר ופעלו לעצירת מסע הדקירות

משטרת גרמניה: אילוסטרציה
משטרת גרמניה: אילוסטרציה צילום: unsplash

הרשויות בגרמניה מסרו כי שלושה נוסעים ברכבת השתלטו על גבר עיראקי שדקר ללא סיבה חמישה בני אדם בסכין בזמן שנסעו ברכבת סמוך לעיר אאכן, במדינת נורדריין-וסטפאליה. על פי הדיווחים בגרמניה, האיש החל לתקוף נוסעים ביום שישי האחרון. שר הפנים של המדינה הרברט ראול אמר כי החשוד פעל "באופן אקראי ושרירותי".

המניע לפיגוע נחקר. הפצועים טופלו בבתי חולים מקומיים ואף אחד מהם לא נמצא בסכנת חיים, כך מסרה המשטרה. ברכבת היו כ-270 נוסעים, שוטר שהיה במקרה בין הנוסעים השתלט על החשוד בן ה-31 בעזרת שני נוסעים נוספים, כך מסרה משטרת המדינה. שר הפנים ראות אמר כי החשוד היה מוכר לרשויות, הוא תיאר את הפיגוע כ"פשע מחריד שנבלם במעשה אומץ עצום".

פקיד בכיר באכיפת החוק אמר כי התוקף בן ה-31 נחקר על "קיצוניות אסלאמית אפשרית" בזמן שהתגורר באכסניית פליטים ב-2017, אך המניע לפיגוע ברכבת לא נקבע.

ארבעה מהפצועים טופלו בבית החולים בשל פצעים בידיים או בפנים ובראש, קורבן אחד נדקר בכתף. התוקף נפצע אף הוא ופונה למרפאה. סוכנות הידיעות הגרמנית dpa דיווחה, כי התביעה באאכן הודיעה כי עד כה אין להם ראיות מוצקות לכך שהמתקפה נבעה מאיסלאמיזם, אך היו סימנים שייתכן שהאיש סובל מבעיות פסיכולוגיות.

גרמניה עיראק טרור איסלאמי פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד