י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשיכו להתפלל

הפצוע קשה בפיגוע באלעד שב להכרה והחל לתקשר מעט

שניים מהפצועים בפיגוע באלעד עדיין מאושפזים. שיפור חל במצבו של הפצוע הצעיר, אך הוא מוסיף להיות קשה, אך יציב, ונמצא בהכרה. מצבו של הפצוע המבוגר ללא שינוי - קשה אך יציב, והוא מונשם ומורדם

הפצוע קשה בפיגוע באלעד שב להכרה והחל לתקשר מעט
שי בן שלמה צילום: באדיבות המשפחה

10 ימים אחרי שנפצע באורח קשה בפיגוע שאירע באלעד, שי בן שלמה בן 38 שב להכרה והחל לתקשר מעט עם בני משפחתו. בבית חולים בילינסון אמרו היום (ראשון) כי מצבו עדיין קשה אך יציב, וכי מצבו של הפצוע השני (68) עדיין קשה, והוא מורדם ומונשם. כך דיווח רענן בן צור ב-Ynet.

גיסו של בן שלמה, נתנאל יעקובוב, כתב בחשבון הפייסבוק שלו פוסט מטלטל על מצבו של שי. הפוסט נכתב ביום חמישי האחרון.

"שבוע בדיוק עבר מאז שהחיים שלנו השתנו, שבוע עבר ועדיין שי גיסי היקר מורדם ומונשם, שבוע שלם שהאחיינים המתוקים שלי קמים מסויטים בלילה, שבוע שאחותי בוכה בלי הפסקה, שבוע שכל מה שאני רואה בבית זה דכאון בכי וצער. נהרסו לנו החיים. והכל בגלל מחבלים שפלים וארורים שבאו עם גרזנים לעיר והחליטו לקחת נשמות רק בגלל שהם יהודים, להרוג ולפצוע אותם באכזריות וכאב בלתי נסבל, אני כל היום חושב ושואל את עצמי, איך הם היו מסוגלים לגרזן לגיסי את הראש כשהילדים הקטנים שלו על יד ורואים הכול??? איך הילדים האלו יצליחו להשתקם בחיים יותר??? למה ילדים קטנים צריכים להתעורר בלילה ולשאול איפה אבא???".

עוד כתב: "האם שי יתעורר ואם הוא יתעורר איך הוא יצליח לתפקד??? איך המשפחה הזאת תצליח לחזור לתפקוד??? אני מנסה בכל ים הטירוף הזה לחשוב עליהם ולנסות לעזור להם במה שאני יכול וכמה שאני יכול. אני מתחנן בפניכם עם ישראל, כל מי שרואה את הפוסט הזה שישתף אותו לכל מקום, תעזרו לנו לעבור ולשרוד את בתקופה הזאת, כל שקל יכול לתת לנו עוד אוויר לנשימה בשביל לשקם את המשפחה הזאת שגם ככה כל חייה נלחמה ושרדה בשביל לסגור את החודש בהזדמנות זאת אנחנו רוצים להודות לכל אחד ואחד שתרם, חיזק התקשר וסייע לנו עד עכשיו, השם יחזיר לכם בכפליים של נחת ובריאות".

שמו לתפילה: שי בן אילנה.

בפיגוע נרצחו שני תושבי אלעד, בועז גול ויונתן חבקוק, ותושב לוד אורן בן יפתח הי"ד.

אלעד בלינסון פצוע קשה מורדם ומונשם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד