כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ביה"ח פרסם הבהרה

לאחר מות המחבל: איומים על חייו של בן גביר

בעקבות מותו של המחבל זביידי בבית החולים רמב"ם ולאחר ביקורו במקום של ח"כ בן גביר, איומים קשים ברשת על חייו של יו"ר עוצמה יהודית. בן גביר: "לא ארתע מאיומים על חיי"

לאחר מות המחבל: איומים על חייו של בן גביר
ההסתה ברשת נגד בן גביר צילום: באדיבות המצלם

אתרי החמאס בעזה וגורמים בקרב ערביי ישראל העלו את רף ההסתה נגד יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר וזאת לאחר ביקורו של ח"כ בן גביר בכניסה לחדרו של המחבל דאוד זביידי בבית החולים רמב"ם בחיפה וההודעה היום (ראשון) על מותו.

תמונתו של בן גביר וכוונת עליה פורסמה ברשתות ערביות, ובה כיתוב הקורא לחסל את הח"כ הימני.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "לא ארתע מאיומים על חיי ומקווה שהמשטרה והשב"כ פועלים ביעילות לחקור את האיומים ולמצוא את המאיימים שחלקם מגיעים מהתנועה האסלאמית. אמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל".

קודם לכן הביע בן גביר סיפוק ממותו של זביידי וצייץ בהומור: "שמח שזביידי מת. שוקל להתחיל לבקר מחבלים גם בבתי הכלא".

מבית החולים רמב"ם התייחסו לפרסומים השיקריים שמפוצים ברשת בנוגע למותו של זביידי וכתבו: "אל הקריה הרפואית רמב"ם הובא במהלך יום שישי האחרון דאוד זביידי כשהוא במצב אנוש. הנ"ל אושפז וטופל במחלקת טיפול נמרץ ומצבו תוקשר בשקיפות מלאה לכל אמצעי התקשורת תוך שמירה על סודיות רפואית. מחלקת טיפול נמרץ הינה מחלקה המעניקה טיפול מקצועי ואינטנסיבי לכלל המאושפזים בה. מצבו הרפואי של דאוד זביידי הדרדר וכפי שדווח על ידי צוות דוברות בית החולים, הוא נפטר מפצעיו היום בשעות הבוקר".

לדברי בית החולים, "בשעות האחרונות מופצות חדשות כזב דרך הרשתות החברתיות על נסיבות פטירתו, ובתוך כך גם פוסטים מזויפים בשם רופאים שכלל לא קיימים ובטח שלא עובדים ברמב"ם. אנו ערים לכך וחוזרים ומדגישים שמדובר בפייק ניוז. דוברות בית החולים וצוותה עומדים לרשותכם לאימות המידע בטרם פרסומו".

ח"כ איתמר בן גביר הגיע אמש לבית החולים רמב"ם כדי למחות נגד העובדה שהמחבל שירה בחיילים מטופל בבית החולים בישראל. בן גביר הגיע עד לכניסת החדר בו מאושפז המחבל זביידי, שם הודיעו לו השוטרים הצבאיים כי אין כניסה לחדרו של המחבל ולא איפשרו כמו כן לאיימן עודה ואנשי ציבור נוספים להיכנס. בן גביר קיבל את בקשתם לא להיכנס לחדר ואיחל להם הצלחה.

לדברי ח"כ בן גביר: "הזוי שמחבל שירה על חיילים ולוחמי ימ"מ מטופל על חשבוננו בבית חולים ישראלי.

בן גביר הגיע לבית החולים רמב"ם בחיפה שם מאושפז דאוד זביידי, אחיו של המחבל זכריא זביידי, אשר נפצע בחילופי האש בג׳נין עם כוחות צה"ל וימ"מ ביום שישי במצב אנוש, זאת לאחר שהועבר מבית חולים בג'נין לטיפול בישראל, לבקשתם. בבית החולים בג'נין הרופאים הזהירו שאם לא יטופל בארץ - ימות.

בכניסתו למחלקת טיפול נמרץ מסר ח"כ בן גביר כאשר ברקע נשמעים קריאות "מוות למחבלים": "רק בישראל מחבל שירה לעבר לוחמים, מטפלים בו, מצילים את החיים שלו. הפכנו הבדיחה במזרח התיכון. אני נכנס עכשיו לראות את התנאים, לראות את מה הוא מקבל. אני חושב שזה הזיה אחת גדולה, רק בישראל מסוגלים לעזור ולטפל במחבלים שדקה לפני זה, ירו לעבר לוחמים, ירו לעבר חיילים, השתגענו. זה פשוט טרללת".

יצויין כי במהלך ‏ביקורו בביה"ח פגש ח"כ בן גביר ביהודי שאמר לו שבא להתאשפז ולא היה לו מיטה פנויה בזמן שהמחבל זביידי מטופל שם.

איתמר בן גביר בית החולים רמב"ם דאוד זביידי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד