כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

סימילאק למהדרין מעניק לתינוק את הטוב ביותר

יצרנית תחליף החלב המתקדם בישראל 'סימילאק' קיימה אירוע חגיגי לעיתונאיות מהמגזר החרדי • בתפריט: פאנל, הרצאות ועוד • פרסומי

סימילאק
סימילאק

סימילאק למהדרין הינו תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, שהוכח מדעית כמקנה התפתחות דומה לזו של תינוק יונק. מיום ההשקה יוזם סימילאק למהדרין שורה של פעילויות ואירועים. ביום שני, כ"ג בתמוז, קיימה סימילאק למהדרין אירוע חגיגי לעיתונאי המגזר החרדי. סביב שולחן ערוך זכו העיתונאיות לשמוע הרצאות מרתקות מפי יעל רבהון, מנכ"לית אבוט ישראל - על עוצמתה של אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין, מפי רונית דוייב מנהלת מדעית אבוט ישראל - על סימילאק למהדרין בשוק החרדי וחדשנות מוצרית והאזינו לפאנל מרתק בהשתתפות יפה שיף, דיאטנית ילדים ופגים בכירה בנושא טעויות נפוצות בהזנת תינוקות וילדים - חסרים תזונתיים, השלכות של תזונה לקויה ותפקיד האם.

יפה שיף, דיאטנית ילדים ופגים בכירה: "בשלוש השנים הראשונות לחיים, התזונה מספקת רכיבים חשובים להתפתחותו של הפעוט. במעבר למזון מוצק עלולים להיווצר פערים תזונתיים בין התזונה הרצויה והמומלצת שהגוף צריך לגדילתו התקינה ובריאותו, לבין מה שהפעוט צורך בפועל, בגלל מגוון רחב של סיבות: ארוחה שלא סיים, מגוון מצומצם של מזונות שהוא מעדיף או מתנסה בהם והרגלי אכילה שמתבססים עם הזמן. מצב זה יכול להימשך זמן רב, מה שעלול להוביל ליצירת חסרים תזונתיים. על ההורים לדאוג להשלמת חסרים אלו ולוודא שבסופו של יום קיבל התינוק את כמות הקלוריות, חלבון, ברזל, סידן, ויטמין D, חומצה פולית, B12 ושאר הרכיבים החיוניים לו. במידה והתפריט חסר ולא מאוזן ניתן להשלים את התפריט היומי עם תרכובת מזון לתינוקות כגון סימילאק למהדרין, כמזון מועשר המספק את אבות המזון חיוניים שעלולים להיות חסרים. במקביל לכך חשוב להקנות הרגלי אכילה בריאים לילדים."

רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט ישראל: "לאמהות חשוב לספק לתינוקן את התזונה הטובה ביותר והן אינן מוכנות להתפשר על הרכיבים ותרומתם. תפקידנו באבוט הוא לייצר עבור אותן האמהות מענה, באמצעות פורמולה בחזית טכנולוגיית המדע, העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

סימילאק למהדרין מכיל את כל הרכיבים החיוניים להתפתחות תינוקות: הפורמולה למהדרין היחידה עם אומגה 3 ו-6 בכל השלבים החשובים להתפתחות המוח והראיה ולויסות פעילות מערכת החיסון, נוקלאוטידים בכמות ובהרכב ייחודי לתמיכה בהתפתחות מערכת החיסון, סיבים תזונתיים (פרה- ביוטיקה) המסייעים בחיזוק ההגנה הטבעית ובשמירה על בריאות מערכת העיכול והרכב שמנים ייחודי ללא שמן דקל, אשר הוכח מחקרית כתורם לעיכול סדיר וקל, מפחית פליטות וכאבי בטן ומסייע בספיגת סידן מיטבית. הודות ליתרונות אלה אמהות המגזר החרדי בוחרות בסימילאק למהדרין ומזהות אותו כתמ"ל איכותי המיוצר ללא פשרות".

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקות ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק הכולל דיאטניות קליניות ואחיות טיפת חלב בטלפון 1-800-65-65-01
סימילאק אירוע חסרים ילד מזון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד