י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קידוש השם

צפו: גוי שאיבד את ארנקו קיבלו חזרה ממשפחה חסידית

משפחה חרדית מברוקלין קידשה שם שמים לאחר שהחזירה ארנק עם 1,400 דולרים שאחד הילדים מצא לגוי מקומי | האיש הודה למשפחה החרדית בתיווכו של חבר המועצה החסידי

צפו: גוי שאיבד את ארנקו קיבלו חזרה ממשפחה חסידית
המאבד, המוצא הישר, וחבר המועצה צילום: באדיבות המצלם

בני משפחה חסידית מברוקלין שטיילו ברחוב ביום חמישי האחרון, מצאו ארנק עם 1,400 דולר במזומן וכרטיסים חיוניים. הם יצרו קשר עם חבר המועצה החסידי שמחה אייכנשטיין, שהצליח לאתר את בעל הארנק, אדם בשם כריסטופר קולינס משכונת ברונקס, ברובע ברוקלין בניו יורק.

בתיעוד שפורסם באתר New York Jewish Week בניו יורק, נראה אייכנשטיין כשהוא מקיים פגישה בין קולינס לאב המשפחה, החסיד שמצא את הארנק. קולינס נשמע אומר בסרטון שהוא אסיר תודה ו"מעריך את המחווה כל כך".

"אני אסיר תודה לגלות שיש אנשים שדאגו להחזיר לי את הארנק שלי עם כל החפצים שלי בתוכו", אמר קולינס. אייכנשטיין אמר שאחרי סדרה של דיווחים על אנטישמיות, זהו "רגע נחמד מאוד".

חבר המועצה שמחה אייכנשטיין ציין גם שקולינס הוא אפרו אמריקאי, בהתייחסו לטבח שבוצע ביום שבת האחרון בבאפלו, כשצעיר גזען בן 18 ירה בשכונה של אפרו אמריקאים בעיקרה, והרג 10 בני אדם ופצע שלושה; "אנחנו יודעים שמה שקרה בבאפלו הוא פשע נורא, על רקע גזעני, אנחנו צריכים להיות שם אחד בשביל השני. אם רק אדם אחד שם בחוץ רואה איך שתי הקהילות האלה מתייחסות זו לזו, אז זה מעודד". כך חבר המועצה.

השבת אבידה ארנק קידוש השם שמחה אייכנשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד