ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
3 נערים נעצרו

בדרכם לחבל בהילולה: קטרים וסכינים נתפסו בתוך נרתיקי התפילין

בתום פעילות סמויה עצרו שוטרי משטרת ישראל שני מיניבוסים של חרדים קיצונים שהיו בדרכם למירון כשבתוך תיקי התפילין הסתירו קטרים, סכינים יפנים וספרי צבע, שנועדו על פי החשד לשמש לחבלה בתשתיות החשמל התקשורת, הכריזה, ובמסכים שהוקמו לשימוש בהילולה במירון

בדרכם לחבל בהילולה: קטרים וסכינים נתפסו בתוך נרתיקי התפילין
מעצר הקיצונים צילום: דוברות המשטרה

שוטרי היחידה המרכזית של מחוז צפון עצרו לפני זמן קצר (רביעי), בתום פעילות סמויה, שני מיניבוסים של חרדים קיצוניים שהיו בדרכם למירון. האחד נתפס באזור קדרים והשני באזור אליפלט.

בתוך המיניבוסים נתפסו שלושה קטינים כאשר בתוך תיקי התפילין שלהם הסתירו קטרים, סכינים יפנים וספרי צבע, שנועדו על פי החשד לשמש לחבלה בתשתיות החשמל התקשורת, הכריזה, ובמסכים שהוקמו לשימוש בהילולה במירון בעלות של מיליוני שקלים.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את התנהגותם של קיצונים פורעי החוק, שמנסים בכל דרך אפשרית לחבל בהילולה. פגיעה בתשתיות, מעבר לפגיעה בקיום האירוע וגרימת עוגמת נפש לחוגגים. עלולה לגרום לסכנה ממשית לשוהים באתר במקרה שיפגעו תשתיות הפיקוד והשליטה באירוע", נמסר מהמשטרה.

"המשטרה תפעל בנחישות במטרה לאפשר את שגרת התפילות וההכנות במקום ותנקוט ביד קשה נגד אותם פורעי החוק".

אתמול עיכבה המשטרה לחקירה מספר חרדים קיצוניים שעשו את דרכם במיניבוס לכיוון הר מירון. בכליהם של החשודים נתפסו קטרים, כלי פריצה ואמצעים נוספים, שלפי הערכה יועדו גם כן להשחתה לפריצת הגדרות מסביב למירון.

במהלך הערב נעצרו כמה אוטובוסים ומיניבוסים שהסיעו עשרות קיצוניים וחלקם הוחזרו בחזרה לכיוון ירושלים.

חרדים קיצונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד