י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תקיפה בליל שבת

סוריה: 3 הרוגים בתקיפה ישראלית ליד דמשק

3 בני אדם נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה ונגרם נזק, כך על פי מקור בצבא סוריה. המקור טען כי התקיפה הישראלית בוצעה באמצעות מטחי טילי קרקע-קרקע שנורו מאזור הגולן לעבר כמה נקודות בדרום דמשק: "מערכות ההגנה האווירית הדפו את הטילים והפילו את מרביתם"

תקיפה ישראלית בסוריה: אילוסטרציה
תקיפה ישראלית בסוריה: אילוסטרציה צילום: צילום מסך מתוך הטלוויזיה הסורית

כלי תקשורת בסוריה דיווחו אמש (שישי) כי חיל-האוויר הישראלי שיגר טילים לעבר סוריה. כתוצאה מהתקיפה שלושה בני אדם נהרגו. לטענת הסורים, הטילים נורו מאזור רמת הגולן, וחלקם יורטו על ידי ההגנה האווירית הסורית. כך מסר גורם צבאי שלא זוהה בשמו.

"האויב הישראלי ביצע תוקפנות שהובילה למותם של שלושה חיילים ולכמה אבדות חומריות", כך ציטטה סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה SANA את המקור. מרכז המעקב הסורי לזכויות האדם, ארגון אופוזיציה סורי שמושבו בבריטניה, מוסר כי התקיפה הישראלית כוונה למחסנים של חיזבאללה באל-כסוה וג'ומאריה שבפאתי הבירה דמשק. לדיווח אין אישור ממקור אחר. ב'כאן חדשות' דווח, כי תחנת הרדיו "שאם FM" המזוהה עם המשטר דיווחה לאחר מכן כי שריפה פרצה בשדה התעופה הבינ"ל של דמשק ושתי טיסות נדחו "בשל התוקפנות".

התקיפה האחרונה שמיוחסת לישראל היא המשך לתקיפות נוספות שהיו לאחרונה בסוריה וגם הן מיוחסות לישראל. ב-13 במאי, נהרגו חמישה אנשים במרכז סוריה, בתקיפה אחרת ליד דמשק ב-27 באפריל נהרגו 10 לוחמים, ביניהם שישה חיילים סורים

סוריה תקיפה חיל האוויר דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד