י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"איומים של האויב לא ירתיעו"

חמאס יגיב? בן גביר הודיע: עולה להר הבית

חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע לקצין הכנסת כי הוא עולה להר הבית ביום ירושלים בעוד שבוע, וזאת על רקע איומי חמאס: "איומים של האויב לא ירתיעו אותנו להגיע למקום הכי קדוש לעם היהודי", אומר חבר הכנסת

חמאס יגיב? בן גביר הודיע: עולה להר הבית
איתמר בן גביר צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

על רקע איומי החמאס שפרסם הודעת אזהרה נגד ישראל מקיום צעדת הדגלים ומהעלייה להר הבית, הודיע יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר לקצין הכנסת ניצב יובל חן כי בכוונתו לעלות להר הבית ביום ירושלים. 

הח"כ מתכוון לעלות להר בעוד שבוע, מה שעלול להביא להסלמה מצד חמאס וארגוני הטרור בעזה. לדברי בן גביר: "איומים של האויב לא ירתיעו אותנו להגיע למקום הכי קדוש לעם היהודי, להיפך רק נתחזק ונגיע לממש את הריבונות של מדינת ישראל בירושלים".

"אני מקווה שביום ירושלים ישראל תוריד את הניה בסיכול ממוקד ותרים את דגל ישראל לראש התורן", הוסיף.

מוקדם יותר הזהיר מנהיג חמאס, איסמעיל הנייה את ישראל מקיום צעדת הדגלים ומהעלייה להר הבית ביום ירושלים. "אני רוצה להגיד בבירור, אני מזהיר את האויב מביצוע פשעים וצעדים שכאלה. העם הפלסטיני וההתנגדות בירושלים ובגדה בפרט לא תתיר ולא תקבל מעבר של הבלים יהודיים תלמודיים כאלה". עוד אמר הניה: "אני קורא לבני עמנו הפלסטיני להיות במוכנות מלאה לשמור על אל-אקצא ולא להתיר התפרעות של יהודים בתוך מסגד אל-אקצה".

גם בכיר החמאס, מושיר אלמצרי, איים; "על האויב הציוני ללמוד מלקחי העבר, ולהבין שהקרבת קורבנות או הרמת דגלים בחצרות מסגד אל-אקצא משמעותם שחיטת עתידם המדיני, ושאת הדגלים האלה תוריד ההתנגדות בטיליה אם לא יורידו אותם אנשינו ברגליהם".

הר הבית חמאס איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד