י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
תשמרו מזוחלים

הקיץ מגיע ואיתו הזוחלים: ילד בן 4 נעקץ על ידי זחל זנב חום

אמא בבריטניה פרסמה אזהרה להורים לאחר שבנה בן הארבע הגיע הביתה עם דקירות כואבות על פניו, 30 דקות לאחר שהרים זחל. הילד למד על זחלים בבית הספר כשמצא אחד על עץ החליט להרים אותו ונעקץ

הקיץ מגיע ואיתו הזוחלים: ילד בן 4 נעקץ על ידי זחל זנב חום
זחל זנב חום: אילוסטרציה צילום: Pixabay

ילד בן 4 הרים זחל ונעקץ ממנו, קרוליין ג'ל, מסטיבטון, אוקספורדשייר בריטניה, סיפרה כי בנה אוליבר, אסף את החרק בזמן ששיחק בחצר בית הספר. הילד למד על זחלים בבית הספר כשמצא אחד על עץ והחליט להרים אותו בזמן ששיחק בחוץ בשבוע שעבר. בתוך דקות התלונן על תחושת צריבה בפניו והתעורר למחרת כשהוא מכוסה בפצעים.

האם לשלושה חיפשה עצות באינטרנט וגילתה שאוליבר הרים זחל זנב חום, מין בעל שערות דוקרניות שנועדו כמנגנון הגנה מפני טורפים. קרוליין אמרה לתקשורת המקומית: "אוליבר למד על זחלים בבית הספר כשהכיתה שלו קראה את כל הסיפורים על הזחלים, אז הוא יצא החוצה לשחק בשבוע שעבר והוריד זחל מעץ. הוא אפילו עשה לו בית קטן".

 

"ואז בערך חצי שעה לאחר מכן, הוא התלונן על עקיצה בפנים ובפה שלו. בעלי חתך לאחרונה את הדשא, אז חשבתי שאולי מדובר באלרגיה לדשא או משהו כזה". האמא ניסתה לקרר את פניו של אוליבר בקרח, אבל הייתה מודאגת כשהתעורר למחרת מכוסה בפריחה. היא אמרה: "זה היה כל כך גרוע במיוחד סביב הפנים והפה שלו, אבל זה היה גם בחלק הקדמי והאחורי שלו," אמרה קרוליין.

"לקחנו אותו לרופאים. הם אמרו שהם לא בטוחים בגורם, ונתנו לו תרופות שונות". מאז התקרית אוליבר הצליח לטפל בפריחה שלו עם תחליב קמומיל ואנטי-היסטמינים "אוליבר תמיד בחוץ והוא מאוד סקרן. בדרך כלל לא הייתי מונעת ממנו לגעת בדברים - אבל החרקים האלה הם מאוד לא נחמדים, אז אני רוצה להפיץ את הסיפור ולוודא שאנשים אחרים לא יגעו בזחלים האלה, במיוחד ילדים".

בריאות בריאות הילד עקיצה בריטניה בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד