ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"אנשים עם אמונה"

כך מסייעת איוונקה טראמפ לפליטים אוקראינים

במהלך הימים האחרונים, איוונקה טראמפ ביקרה בקרקוב ובוורשה כדי להיפגש עם פליטים אוקראינים. גברת טראמפ כתבה כי הנסיעה תואמה על ידי ארגון צדקה. איוונקה גם תרמה בעבר מיליון דולר לפליטים

פליטים: אילוסטרציה
פליטים: אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי היא ביקרה באירופה כדי לסייע לפליטים אוקראינים. איוונקה נפגשה עם ילדים ועם משפחות אוקראיניות רבות.

איוונקה כתבה: "אני אסירת תודה שביליתי את הימים האחרונים בקרקוב ובוורשה כדי לפגוש מנהיגים אוקראינים ופולנים עם אמונה שהפגינו כל כך הרבה חמלה ואהבה למשפחות אוקראיניות במצוקה, ועל ההזדמנות להעיד על האהבה, הכוח והחוסן שבכל אחת מהן, של המשפחות האלה", כתבה איוונקה בטוויטר.

"השבוע הם הביאו ארוחות, תמיכה כספית וצעצועים לעשרות משפחות אוקראיניות המחפשות מקלט לטווח קצר וארוך בפולין עד שיוכלו לחזור בבטחה לאוקראינה", אמר דובר "CityServe", הארגון. שאיתו נסעה איוונקה.

איוונקה תרמה בעבר מיליון דולר לטובת הפליטים. מאז חודש מרץ האחרון היא ממשיכה להיות מעורבת במאמצים לתמוך באוקראינים נזקקים. ארגון CityServe פרסם כי הם חילקו מיליון ארוחות לאוקראינה, וכן מסרו חמישה מטוסי מטען עם ציוד רפואי שנמסר לבתי חולים ומרפאות ברחבי אוקראינה.

היועצת הבכירה לשעבר בבית הלבן, איוונקה טראמפ, תרמה בחודש מרץ האחרון מיליון ארוחות. המחסור במזון משתולל כעת באוקראינה הנמצאת עדיין תחת מתקפה צבאית אכזרית מצד רוסיה. סוכנויות סיוע בינלאומיות מדווחות כי האוקראינים נואשים יותר ויותר לאוכל. ברחבי אוקראינה מדפי החנויות עומדים ריקים.

איוונקה טראמפ מלחמת אוקראינה רוסיה פולין אוכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד