כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ראש בראש

מייק פנס לא שולל התמודדות מול טראמפ ב-2024

דוברו של הנשיא לשעבר טראמפ אמר שסגן הנשיא לשעבר מייק פנס "נואש ומנסה לרדוף אחרי הרלוונטיות האבודה שלו". זאת לאחר שפנס אמר שהוא מוכן להתמודד מול טראמפ בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ב-2024

מייק פנס לא שולל התמודדות מול טראמפ ב-2024
טראמפ ופנס בימים כתיקונם צילום: מתוך הטוויטר של פנס

סגן נשיא ארה"ב לשעבר מייק פנס, לא שולל את האפשרות ללכת ראש בראש מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפריימריז לנשיאות הרפובליקנית ב-2024.

"נלך לאן שקוראים לנו", אמר פנס ל'ניו יורק טיימס' כשנשאל על התמודדות אפשרית. "זו הדרך שבה קרן (אשתו) ואני תמיד ניגשנו לדברים האלה". בינתיים טראמפ, למרות שעדיין לא הכריז רשמית על ריצה לשנת 2024, הסימנים מראים שהוא רוצה להתמודד.

בהצהרה ל'דיילי מייל' הטיח דוברו של טראמפ מילים בוטות נגד פנס, ואמר שפנס "נואש" ולעג לו על כך שניסה "לרדוף אחרי הרלוונטיות האבודה שלו, מייק פנס היה אמור להפסיד במרוץ לתפקיד מושל ב-2016, הקריירה הפוליטית שלו ניצלה", כך דוברו של טראמפ, טיילור בודוביץ', ל'דיילי מייל'. פנס, שהיה מושל אינדיאנה והרפובליקני מספר 3 בקונגרס, היה במצב לא טוב בסקרים ב-2016, אך אז נבחר לסגנו של טראמפ.

הדובר המשיך: "עכשיו הוא נואש לרדוף אחרי הרלוונטיות האבודה שלו, פנס צונח במרוצים הוא בתקווה שמישהו ישים לב אליו. המציאות היא שהנשיא טראמפ חזק, ואין שום דבר שיפריע לו להציל את אמריקה". טראמפ אמר על פנס ב-4 במאי, "לא דיברתי איתו הרבה זמן, והוא איש נחמד. הוא איכזב אותי בדבר אחד כי אני חושב שהוא היה צריך לא לקבל את תוצאות הבחירות".

באוקטובר 2021 סגן הנשיא לשעבר, מייק פנס, סיפר כי יש לו מערכת יחסים חזקה עם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ והוסיף כי השניים ישבו ודיברו על חילוקי הדעות ביניהם לאחר ההתפרעות ב-6 בינואר בקפיטול, זאת בניגוד לנטען עד כה, כי בין השניים שורר נתק מוחלט מאז המאורע המכונן.

"תראה, אתה לא יכול להיות כמעט חמש שנים יחד עם שועל פוליטי מבלי לפתח מערכת יחסים חזקה", אמר פנס לאיש התקשורת שון האניטי ב'פוקס ניוז', "ואתה יודע, 6 בינואר היה יום טראגי בהיסטוריה של בניין הקפיטול שלנו, אך הודות למאמצי משטרת גבעת הקפיטול, פקידים פדרליים, הקפיטול היה מאובטח, סיימנו את העבודה, ואני והנשיא ישבנו כמה ימים אחר כך ודיברנו על כל זה". פנס הוסיף כי הוא וטראמפ "נפרדו בידידות" מאז סיום תפקידם בממשל, והם שוחחו מספר פעמים מאז ששניהם עזבו את התפקיד".

אך מאז עברו הרבה מים באוקיינוסים, והיחסים בין טראמפ לפנס הדרדרו, כשמייק פנס הצהיר שהוא מוכן להתמודד מול טראמפ בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות ב-2024.

הבחירות לנשיאות ארצות הברית מייק פנס דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד