י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים ונוער

תכנון נכון של חלוקת החלל בחדר, רכישת פריטי הריהוט המתאימים במבצעים הנכונים ועוד – כל אלו יכולים לאפשר לנו לעצב את חדרי הילדים והנוער בבית בצורה שתיטיב עימם ותגרום להם להרגיש בחדר שלהם הכי בבית שבעולם

רעיונות לעיצוב חדרי ילדים ונוער
עיצוב חדרי ילדים צילום: האוס אין

עיצוב נכון ומושכל של חדרי הילדים ובני הנוער בבית יכול לאפשר שימוש יעיל ונוח הרבה יותר בחלל העומד לרשותנו בבית, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בחדרים בהם מתגוררים יותר מילד/בן נוער אחד. תכנון נכון של חלוקת החלל בחדר, רכישת פריטי הריהוט המתאימים במבצעים הנכונים ועוד – כל אלו יכולים לאפשר לנו לעצב את חדרי הילדים והנוער בבית בצורה שתיטיב עימם ותגרום להם להרגיש בחדר שלהם הכי בבית שבעולם. להלן כמה רעיונות בנושא זה שכדאי להכיר ולקחת בחשבון.

אחד הפריטים המרכזיים והחשובים ביותר בחדר - בחירת מיטת נוער מתאימה

במיוחד בחדריהם/ן של בני ובנות נוער, המיטה היא אחד הפריטים המרכזיים והחשובים ביותר בחדר. בתור התחלה, חשוב שמיטת הנוער שנבחר תכלול מזרן איכותי ומתאים, כזה שיעניק לגופם של המתבגרים והמתבגרות תמיכה טובה ומספקת בשינת הלילה שלהם. אלו הם גילאים קריטיים לצמיחה ולגדילה, וחשוב לספק את התנאים המתאימים והתומכים ביותר.

אך מיטת נוער (כמו גם מיטות לילדים קטנים יותר) משחקת תפקיד חשוב ומרכזי במיוחד בכל חדר נוער/ילדים גם מבחינת העיצוב הכללי של החדר. זהו אחד הפריטים הגדולים והמובחנים ביותר, סביבו ניתן לעצב את שאר החדר. בהקשר זה כדאי להכיר אפשרויות שונות של מיטות נוער איכותיות מעץ מלא מיוחדות הזמינות כיום לרכישה במבצעים שונים, מיטות בעלות אלמנטים נוחים ויעילים במיוחד. למשל – מיטת נוער נמוכה על גלגלים, אותה ניתן להזיז ולהניע בקלות וללא כל בעיה (נוח במיוחד כשמעוניינים לסדר ולנקות את החדר, לדוגמה...). אפשרות נוספת היא מיטת נוער עם מגירות/חלל אחסון בחלקן התחתון. גם זהו פתרון המאפשר לסדר את החדר בצורה פשוטה ונוחה יותר, ולהשתמש בחלל שמתחת למיטה כשטח אחסון יקר ערך. כמו כן, ניתן למצוא לא מעט דגמים של מיטות נוער או ילדים בהן החלק של המזרון עצמו מתרומם (באמצעות קפיצים ייעודיים) ומאפשר גישה לחלל הפנימי של המיטה לצורך אחסון, כמו גם מיטות נוער המגיעות עם חלק נוסף של מגירות, הממוקם בקדמת המיטה.

חדרי ילדים בעיצובים מוכנים וכוללים

עיצוב כולל של חדר ילדים יכול להוות משימה מאתגרת יחסית, וכאן ניתן למצוא פתרון נוח במיוחד – חדרי ילדים מעוצבים קומפלט, בעיצוב אישי או בעיצוב המוכן מראש. הכוונה לחבילה הכוללת כבר את כל מה שצריך, ואת כל הפריטים המרכזיים והרלבנטיים עבור חדר ילדים – מיטה (עם אפשרות למיטת קומותיים עבור חדרים לשני ילדים ויותר), שידת אחסון, ארון בגדים, שולחן כתיבה וכיוצ"ב. חדרי ילדים מעוצבים שכאלו כוללים את כל הפריטים הרלבנטיים, בדגמים המתאימים אחד לשני. כך, איננו צריכים לשבור את הראש יותר מדי על עיצוב החדר והתאמה של פריטים שונים. קונים חדר ילדים מוכן ומעוצב באופן מקצועי ואלגנטי, ויכולים לבחור כמובן מבין שלל אפשרויות שונות על מנת למצוא את זו המתאימה ביותר לטעמו/ה של הילד/ה, כמו גם לשאר עיצוב הבית ולתקציב העומד לרשותנו.

היכנסו לקישור לקטלוג חדרי ילדים ונוער היכנסו לאתר רשת האוס אין – חדרי ילדים ונוער מעוצבים.

חדרי ילדים עיצוב הבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד