י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
'מרצ' דורשת מגנץ להתערב

התנגשות אלימה? פעילי שמאל מבקשים להגיע לחומש

ארגון השמאל הקיצוני 'שלום עכשיו' מתכנן לקיים צעדה לעבר הישוב חומש, שנועדה להתריס נגד המתיישבים. אלוף פיקוד המרכז תוקף ואומר שהצעדה אסורה על פי חוק | הח"כים מ'מרצ' קוראים לשר הביטחון: "עליך להתערב במיידי"

התנגשות אלימה? פעילי שמאל מבקשים להגיע לחומש
התוועדות בחומש צילום: ישיבת חומש

אלוף פיקוד מרכז, יהודה פוקס, שלח היום (חמישי) מכתב לארגון השמאל הקיצוני, 'שלום עכשיו', בו הוא כותב כי הצעדה שהם מתכננים לקיים בשבת לעבר ישיבת חומש היא בניגוד גמור לחוק.

הארגון מתכוון לקיים בשבת בבוקר צעדה מתריסה לעבר המתיישבים בחומש ותלמידי הישיבה. האלוף פוקס קובע כי הצעדה הינה בניגוד לחוק כשהוא מציין כי "כניסת ישראלים למרחב היישוב המפונה חומש אסורה מכוח יישום תכנית ההתנתקות. הרי שהצעדה שמתוכננת על ידיכם היא אסורה על פי הוראות הדין".

'שלום עכשיו' תקפו בתגובה: "אלוף הפיקוד פוגע בחופש הביטוי ובזכות שלנו למחות. אם אכיפת חוק ההתנתקות כל כך חשובה לאלוף, איך ייתכן שחבורת שונאי ישראל שוהה כעת בחומש ואיש לא מפנה אותה?".

חברי הכנסת מ'מרצ' קוראים לשר הביטחון, בני גנץ, להתערב: "על שר הביטחון לאפשר את הפגנת שלום עכשיו בשבת במאחז העבריינים חומש בדיוק כפי שאיפשר את צעדת המתנחלים למקום לפני חודש. הגיע הזמן לפנות את העבריינים מחומש", כתב חבר הכנסת מוסי רז.

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ מיכל רוזין הוסיפה מצידה: "באפריל הצבא אבטח את האלפים מהימין שצעדו לחומש, עכשיו שהשמאל רוצה לצעוד, צה״ל מודיע שלא יאפשר זאת. על שר הביטחון בני גנץ להתערב במיידי ולאפשר את הצעדה".

אלוף פיקוד המרכז שלום עכשיו חומש צעדה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד