י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"השם יקום דמו"

לבכות: בן הנרצח מבני ברק נקרא על שם אביו

שמחת ברית מילה מרגשת במיוחד נערכה היום לבנו של הקדוש אבישי דוד יחזקאל הי"ד, שנרצח בפיגוע הרצחני בבני ברק. הבן נקרא על שם אביו 'משה אבישי'. יו"ר ש"ס קרא את הברכות. צפו בווידאו 

לבכות: בן הנרצח מבני ברק נקרא על שם אביו
דרעי באמירת השם בברית היום צילום: צילומסך

עין לא נותרה יבשה בשמחת הברית שהתקיימה היום (שישי) ערב שבת קודש, פרשת במדבר, לבנו של הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד שנרצח בפיגוע הזוועה בבני ברק. 

השמחה התקיימה באולמי 'בראשית' ברחוב בית הדפוס בירושלים, ומי שכובד בסנדקאות היה הסבא הרב מנשה יחזקאל אביו של הנרצח ומי שכובד באמירת הברכות היה יו"ר ש"ס אריה דרעי שקרא את השם "משה אבישי" שנתנה האמא, לקול התרגשות המשתתפים ובמקום לא נותרה עין יבשה. 

יו"ר ש"ס אריה דרעי נשנק בבכי בעת שאמר את שמו של הילד על שם אביו והוסיף: "השם יקום דמו". 

האברך המופלא הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד, היה מהאברכים החשובים והמוכרים בעיר בני ברק. כבוגר ישיבות 'יקירי ירושלים' ו'משכנות התורה' הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה בצורה מעוררת התפעלות.

יחד עם רעייתו הוא הקים את ביתו על אדני התורה והיראה ואף זכה לפני כשנתיים לחבוק את בנו הבכור. מכריו מספרים על אדם מופלא, שתמיד האיר פנים לכל אדם באשר הוא. במהלך חייו הוא אף שימש כמלמד בתלמוד תורה "אור דוד" בעיר.

בתאריך כ"ז אדר ב' יצא המנוח יחד עם בנו בן השנתיים להליכה בסמוך לביתו בפרדס כץ, אז הוא שמע לפתע יריות, במהירות הוא ניסה לחזור לביתו לא לפני שהוא מתריע את העוברים ושבים שיחזרו אף הם לבתיהן. בדרך הוא נתקל בידי בן העוולה שירה בו מספר יריות ובמקום הוא עלה לשמי מעלה למגינת לב.

לחצו כאן וסייעו למשפחה>>>

 

אבישי דוד יחזקאל פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד