י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מלמד בתלמוד תורה

נרצח נוסף בבני ברק: הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד

הנרצח השני בפיגוע הנורא בעיר בני ברק, הוא הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד, יליד תל אביב, בן 29, בוגר ישיבות 'יקירי ירושלים', 'משכנות התורה' ו'ארחות דוד'. שימש כמלמד בכתה ב' בתלמוד תורה 'אור דוד' | הותיר אחריו את הוריו, אלמנתו ובן אחד בן שנתיים

נרצח נוסף בבני ברק: הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד
הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד צילום: באדיבות המצלם

נרצח נוסף בפיגוע הנתעב בעיר בני ברק, הוא הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד, יליד תל אביב, בן 29, תושב רחוב השניים בשכונת פרדס כץ בבני ברק.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב יצא עם בנו לסיבוב בכדי להרדימו, הוא דיבר עם אחיו בטלפון ועוד הספיק להגיד לו שהוא שומע יריות ואז נרצח. אביו הגיע לזהות אותו במכון הפתולוגי באבו כביר. 

לטובת המשפחה והאלמנה הוקמה קרן, כנסו ללינק בכדי לתרום

הוא נולד בתל אביב בט"ו חשוון תשנ"ג, לאביו האברך הרב מנשה יחזקאל, תושב תל אביב, תלמיד חכם עצום ששוקד על התורה ומוסר שיעורים בבתי הכנסת 'בית שלמה' ו'בן פורת' בתל אביב ומשמש כשליח ציבור בבית מדרשו של הגר"מ מאיה. אמו מרת נאוה שתחי' ידועה במעשי צדקה וחסד.

המנוח הי"ד.

בבחרותו למד בישיבת 'יקירי ירושלים' לצעירים ברחוב מלכי ישראל בירושלים והיה לאחד הבחורים החשובים ולאחר מכן עלה לישיבת 'משכנות תורה' בבני ברק, ולאחר מכן בישיבת 'אורחות דוד' של הרב בן דוד בשכונת גבעת שאול בירושלים בבני ברק. 

עוד בנושא:

חבריו לספסל הלימודים בישיבת 'יקירי' מספרים ל'בחדרי חרדים': "גם לאחר שעזב את הישיבה המשיך לשמור על קשר עם רבותיו בישיבה, ובראשם עם ראש הישיבה יבלחט"א, הגאון רבי יהודה כהן שלמד אצלו בשיעורים והיה כותב אותם". 

הקדוש הרב אבישי דוד יחזקאל הי"ד שימש כמלמד דרדקי בכתה ב' בתלמוד תורה 'אור דוד' של הרב דניאל זר ברחוב אבוחצירא בשכונת פרדס כץ, וכן היה תלמיד מכון 'אחיה' להכשרת מורים. 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי', אחיו ואחותו, אלמנתו מרת נעמה שתחי', לבית משפחת ביטון ממבשרת ציון, ובן אחד בן שנתיים.

מסע הלוויה ייצא הבוקר, יום רביעי בשעה 9:30 מביתו ברחוב השניים 4 בשכונת פרדס כץ בבני ברק לבית החיים פוניבז', שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

לטובת המשפחה והאלמנה הוקמה קרן, כנסו ללינק בכדי לתרום

פיגוע בבני ברק אבישי דוד יחזקאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד