ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"התשובה היחידה שלי"

כך הגיב לפיד להתקפת ראש הישיבה הגר"מ מאזוז

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, תקף אמש בחריפות את השרים ליברמן ולפיד על ההתנכלות שלהם ללומדי התורה | הבוקר בחר השר לפיד להגיב לדברים הקשים

כך הגיב לפיד להתקפת ראש הישיבה הגר"מ מאזוז
יאיר לפיד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר החוץ יאיר לפיד הגיב הבוקר (ראשון) להתקפה אמש מראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר״מ מזוז אחרי שכינה אותו ואת שותפו אביגדור ליברמן "גרועים מנאצים".

בציוץ בטוויטר כתב לפיד, "הרב מאזוז, הנאצים רצחו את סבא שלי במחנה ריכוז, ניסו לרצוח את אבא שלי בגטו"; הוא הוסיף, "התשובה היחידה שלי לדבריך היא שאני אוהב את כל עם ישראל ומאחל לרב מאזוז יום ירושלים שמח, יום של אחדות ואהבת ישראל".

כזכור, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז העביר אמש כמדי מוצאי שבת את שיעורו השבועי, אך שהפעם הוא תקף בחריפות את השרים ליברמן ולפיד על ההתנכלות שלהם ללומדי התורה.

"יש המון אנשים רעים. אנחנו מחכים שיום אחד הם יחלפו מן העולם. מי שרוצה יחבור לליברמן, ללפיד.. זה ראש ממשלה חליפי, חליפי זה חלוף - בערבית חלוף זה חזיר... לחנוק את האברכים ולתת כמה שיותר לערבים".

הגר"מ הוסיף: "(הם) בוגדים בעמם, שונאים את עמם, גרועים מנאצים. הנאצים אוהבים את עמם, אלה שונאים את עמם שלהם. רוצים להרוס ילדים, זקנים, תלמודי תורה, שבזכות התורה חייתם אלפיים שנה".

"אבל זה לא נוגע לקב"ה, הוא עשה איתנו טובות, ניסים ונפלאות. צריכים להודות, לא לערבב דבר בדבר. זה לבד וזה לבד. לכן מחר (יום ירושלים) אנחנו לא אומרים תחנון, יש מי שאומרים הלל אבל בלי ברכה, אבל תחנון אסור להגיד - מי שאומר תחנון כופר בקדוש ברוך הוא", פסק.

יאיר לפיד הגרמ מאזוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד