כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אסור לכם לפספס

אלפים כבר הצטרפו: היום יערך המסע ההיסטורי לווילנא

היום יגיע עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי לשאת תפילה נרגשת בציון הקדוש בווילנא • המונים כבר שיגרו את שמותיהם ושמות צאצאיהם והבטיחו לעצמם שהם עשו הכל בכדי שילדיהם ילכו בדרך הישר והרצוי לפניו

אלפים כבר הצטרפו: היום יערך המסע ההיסטורי לווילנא
בציון בווילנא צילום: באדיבות המצלם

בעוד יממה בדיוק יגיע עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א למעמד תפילה נורא הוד בציון קודשו של הגאון מווילנא זיע"א. שם במקום המקודש, בערב ראש חודש סיוון יקרע עמוד התפילה שערי שמים לישועתם של האלפים שכבר הזדרזו ושיגרו את שמותיהם ושמות צאצאיהם לתפילה ההיסטורית שמכה גלים בעולם היהודי.

לחצו כאן לשותפות במסע ההיסטורי>>>


ה
גר"ש גלאי • באדיבות המצלם

ערב ראש חודש סיון, זהו זמן מסוגל ומקודש, וכפי שכבר העיד השל"ה הקדוש שביום זה נפתחים שערי שמים וזהו זמן מסוגל להעתיר בעד הילדים והצאצאים שיילכו בדרך היישר, שיעשו רק נחת להוריהם, שתמיד יהיו יראי שמים, בעלי מידות טובות ועוסקים בתורה ובמצוות באמת ובתמים.

ואז, ביום שני הקרוב, בזמן המסוגל ובציון המקודש של הגר"א מווילנא יעמוד עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א ויקרע שערי שמים. הוא יעמוד שם ויתדפק על הציון, הוא יזעק ויבכה, יתחנן וידמע, הוא יעשה הכל בכדי לעורר ולהחיש ישועה להמונים שישגרו את שמותיהם למעמד המיוחד.

מעבר לתפילה ההיסטורית, עמוד התפילה הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי יעמוד שם בסמוך לציון הקדוש בווילנא ויחתום על "שטר הנחת" שעתיד לגזור לכם נחת מהילדים, שעתיד להתקיים בהם מילותיו המאוחרות של השל"ה הקדוש שיהיו בעלי תורה, מארי מקרא, מארי משנה ומארי מידות תרומיות.

שטר כזה עוד לא היה וזה לגמרי ההזדמנות שלכם לזכות בזה. אם לא די בעצם חתימתו של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי במהלך תפילתו המרטיטה בווילנא אזי תזכו אתם ממש לקבל את השטר המופלא מידיו הקדושות מיד עם שובו ארצה לאחר המסע המרטיט לווילנא.

הרי כיום אלפים סובלים מקושי החינוך, המונים מתקשים בחינוך ילדיהם, הקושי הוא נורא, הדמעות של ההורים נשפך כמים, אך ממש כעת אתם יכולים לעשות לזה סוף, ממש כעת אתם יכולים להיות רגועים שהנה סוף סוף תגיעו אל המנוחה ואל הנחלה, סוף סוף ילדיכם ילכו בדרך היישר והרצוי לפניו יתברך שמו.

יממה לפני המעמד ההיסטורי זה הזמן שלכם לעשות את הצעד הפשוט ולהבטיח לעם שאתם עושים סוף לצרת חינוך הילדים, זה הזמן שלכם להבטיח לעצמכם שעשיתם הכל בכדי שהילדים שלכם יילכו בדרך הישר והרצוי מלפניו. הקליקו כאן ועכשיו בטרם תפספסו את המעמד שיחיש לכם ישועה.

לחצו כאן לשותפות במסע ההיסטורי>>>

קופת העיר הרב שמעון גלאי וילנא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד