י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
360 מיליון ש"ח לפיתוח תשתיות תחבורה

ירושלים: יוקמו שבילי אופניים באורך של 20 קילומטרים

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ישקיע 360 מיליון ש"ח לפיתוח תשתיות תחבורה בירושלים בדגש על תחבורה ציבורית בירושלים, זאת במסגרת החלטת ממשלה לפיתוח העיר שעברה בישיבת הממשלה היום

ירושלים: יוקמו שבילי אופניים באורך של 20 קילומטרים
הדס פרוש, פלאש 90

משרד התחבורה והבטיחות בדרכים ישקיע 360 מיליון ש"ח לפיתוח תשתיות תחבורה בירושלים בדגש על תחבורה ציבורית בירושלים, זאת במסגרת החלטת ממשלה לפיתוח העיר שעברה בישיבת הממשלה היום.

ההצעה כוללת השקעה בתחבורה ציבורית ובשבילי אופניים ברחבי ירושלים ושדרוג תשתיות תחבורה במזרח העיר, ולעודד את תושבי העיר לעבור מרכב פרטי לתחבורה ציבורית שתפחית את הגודש בכבישים.

במסגרת ההשקעה של משרד התחבורה בהחלטת הממשלה, מערך התחבורה הציבורית בירושלים ישודרג בהיקף של יותר מ-200 מיליון שקלים, בארבע השנים הקרובות (2022-2026) לקידום, תכנון וביצוע של נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית והליכתיות במע"ר מזרח ירושלים, ובכבישים "נעמי שמר", "שמואל מאיר", "מאיר גרשון", "בנבנישתי", "עטרות" ו"בייט", הכולל שביל אופניים ותחבורה ציבורית לבית החולים שערי צדק. נתיבים אלה יבוצעו בהתאם לתוכנית החומש לשיפור התחבורה הציבורית בעיר, שגובשה ואושרה במסגרת חוק ההסדרים לשנים 2021-2022. 

כמו כן, יקודם שבילי אופניים באורך של 20 קילומטרים ברחבי ירושלים, בעלות כוללת של 100 מיליון שקלים, בארבע השנים הקרובות (2022-2026), ותכנון תשתיות רכיבה במזרח ירושלים, בעלות של 10 מיליון שקלים. 

כמו כן, במסגרת ההחלטה יקודם באופן מידי תכנון כבישים במזרח העיר ירושלים, בהתאם לסקר תשתיות שבוצע באזור, בהיקף של 50 מיליון שקלים.

 

 

מזרח ירושלים תחבורה ציבורית שדרוג שביל אופניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד