כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
כולל אלוף במיל'

איום: אתר איראני מפרסם פרטים על ישראלים

אתר חדשות איראני המזוהה עם משמרות המהפכה, פרסם מאמר המציג פרופיל של כמה אנשי עסקים ישראלים, תוך שימוש בשפה מאיימת. עם זאת, המידע המתפרסם על האנשים, בהם אלוף בצה"ל לשעבר, דליל מאוד וניתן להשיגו בקלות ממקורות ציבוריים

שריפת דגלי ישראל וארה"ב באיראן: אילוסטרציה
שריפת דגלי ישראל וארה"ב באיראן: אילוסטרציה צילום: Iran international

במאמר שפורסם היום (ראשון) בתקשורת האיראנית המשמשת כשופר המשטר, נטען כי הם השיגו "מידע פנימי" על אנשים שהם "מומחים בתחומי הצבא, הביטחון, הסייבר והטכנולוגיה של המשטר הציוני". האתר גם טוען כי האנשים היו מעורבים ב"חבלה במדינות האסלאם והתנקשות בפעילי התנגדות". הכותרת של הכתבה היא "ציונים שצריכים לחיות במחבוא".

בהמשך נאמר כי "שאר המידע כולל פרטים מדויקים מאוד על בני משפחתם, תמונות וסרטונים, כתובות הבית והעבודה, ומסלולי הנסיעה שלהם, כמו גם מספרי טלפון, נמצאים אצלנו". כך מדווח ערוץ הטלוויזיה Iran International. עם זאת, המידע המתפרסם על האנשים אינו חושף פרטים שלא ניתן להשיג בקלות ממקורות ציבוריים. ביניהם אלוף בצה"ל לשעבר.

הכתבה של סוכנות הידיעות 'פארס' מגיעה בזמן שהרפובליקה האסלאמית נראית חשופה ופגיעה לפעולות ישראליות בתוך המדינה. מעשי חבלה והתנקשות רבים התרחשו באיראן מאז יולי 2020. מטרות גרעיניות, צבאיות וכלכליות רגישות נפגעו, אם כי ישראל מעולם לא אישרה או הכחישה מעורבות. התקרית האחרונה התרחשה ב-22 במאי, כאשר מפקד בכיר בכוח קודס נורה מחוץ לביתו בטהרן לאור יום.

הפרסומים של האיראנים לא ממש 'מגלים את אמריקה', אולי בניסיון להסיט את דעת הקהל האיראנית מהמבוכה הגדולה בתוך משמרות המהפכה, שם הם מגלים כמה ידיהם של סוכנים זרים בוחשים עמוק בפנים.

סוכנות הידיעות 'פארס' פרסמה כי הסוכנות גרמה בעבר לקצין ישראלי בדימוס להגביל את כל החשבונות שלו ברשתות החברתיות שלו, ופרסמה את פרטי הקשר שלו. "עם זאת, כל הפעולות החדשות שלו, המידע והכתובות שלו גם מנוטרים ומפוקחים על ידי כוחות ההתנגדות מסביב לשעון", נכתב בכתבה.

 

איראן משמרות המהפכה חיסול באיראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד