י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
"מלב תל אביב"

‏מפקד משמרות המהפכה למשפחתו של הקצין שחוסל: "ישראל חיסלה אנחנו ננקום"

‏מפקד משמרות המהפכה, חוסיין סלאמי, אמר לבני משפחתו של הקצין חסן ציאד חדאירי שחוסל בטהראן בשבוע שעבר, וחיסלו מיוחס לישראל, בעת ניחום אבלים בטהרן: "ישראל חיסלה אותו אחרי מעקב של שנים, אנחנו ננקום" | הבוקר, הוציא המל"ל אזהרת מסע לטורקיה מחשש לנקמה

‏מפקד משמרות המהפכה למשפחתו של הקצין שחוסל: "ישראל חיסלה אנחנו ננקום"
מפקד משמרות המהפכה בניחום אבלים צילום: משמרות המהפכה

המפקד העליון של משמרות המהפכה האסלאמית חוסיין סלאמי, הצהיר כי בכיר הארגון, חסן ציאד חדאירי "נרצח על ידי האנשים המרושעים ביותר, הציונים", והוסיף: "אלוקים ינקום באויבים".

בהודעה מטעם משמרות המהפכה באיראן נאמר: "מפקד משמרות המהפכה חוסיין סלאמי, נפגש עם משפחתו של השהיד חסן סייד חודאי, אחד המפקדים שהגנו על המקדשים ונרצח במתקפת טרור בטהרן בשבוע שעבר, הקדושים שנרצחים ע"י הציונים הם רמי דרג ובמעמד גבוה בהרבה, כי האנשים הגרועים ביותר רצחו ואלוקים ינקום באויבים".

המחוסל חסן ציאד חדאירי

המפקד העליון של משמרות המהפכה שהגיע לנחם את משפחת המחוסל הבכיר אמר לבני המשפחה: "אני מקווה שאלוקים יעניק לנו הצלחה בהמשך דרכו של שהיד זה, אלוקים לקח אותו אליו כקדוש מעונה". הוא הוסיף: "לפני כמה ימים, כשנסעתי לעיר קום, כל האנשים רצו שננקום את דמו של השהיד, כמו כן, ביום הלווייתו של השהיד, האנשים התעקשו לנקום".

הוא המשיך: "האויב רדף אחריו מלב הבית הלבן ומתל אביב במשך חודשים ושנים, מבית לבית ומסמטה לסמטה כדי לחסל אותו בשלב מסוים. גדולתו של שהיד הזה כל כך גדולה עד שהאויב מחשיב את עצמו כמנצח עם מות הקדושים שלו. השהיד חודאי הפך לגדול ואהוב בעיני אלוקים".

כזכור, הקולונל חוסל לפני כעשרה ימים מחוץ לביתו לאור יום בטהרן. הוא נורה למוות מחוץ לביתו ברחוב מגורים שקט בטהרן, כאשר שני חמושים רכובים על אופנועים התקרבו למכוניתו וירו חמישה כדורים לתוכו, כך על פי כלי תקשורת במדינה. איראן האשימה את ישראל ברצח.

הוא היה אחראי על פעולות היחידה במזרח התיכון ובמדינות השכנות לאיראן והיה מעורב במהלך השנתיים האחרונות בניסיונות פיגועים נגד ישראלים, אירופאים ואמריקאים אזרחים ופקידי ממשל בקולומביה, קניה, אתיופיה, איחוד האמירויות הערביות וקפריסין. הוא גם היה מומחה לוגיסטי שמילא תפקיד מכריע בהובלת טכנולוגיית רחפנים וטילים ללוחמים בסוריה ולמיליציית חיזבאללה בלבנון הנתמכת על ידי איראן. הוא גם היה יועץ טקטי למיליציות שנלחמות בסוריה שאומנו וחומשו על ידי איראן.

בנוסף, הוא גם נקשר למספר פעולות נגד אזרחים ישראלים באסיה, אירופה ואפריקה. מקורות ביטחוניים אירופאים אמרו לערוץ הטלוויזיה Iran International, כי הוא גם היה אחראי על סדרת מבצעים נגד ישראלים ויהודים. ב-15 בפברואר 2012, מכוניתו של דיפלומט ישראלי בניו דלהי - הודו, התפוצצה לאחר שפצצה מגנטית הונחה על ידי שני רוכבי אופנוע איראניים. התפוצצה ופצעה קשה את אשתו של הדיפלומט והנהג שלה. ולעוד פעולות טרור רבות.

איראן משמרות המהפכה טהרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד