כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מעמד סוחט דמעות

בבכיות נוראיות: הגה"צ רבי שמעון גלאי אמר את הקדיש ונשנק מבכי

במסגרת מסעו ההיסטורי של עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי לפקוד את ציון קודשו של הגאון מווילנא הוא הגיע הערב לקברי הצדיקים בקובנה שם הוא זעק בבכי קורע לב לישועת הכלל והפרט • ב"קופת העיר" מציינים כי ניתן עדיין לשלוח שמות למעמד התפילה המרטיט שייערך מחר - ערב ראש חודש סיון

בבכיות נוראיות: הגה"צ רבי שמעון גלאי אמר את הקדיש ונשנק מבכי
הגר"ש גלאי צילום: באדיבות המצלם

מסע תפילה מרטיט שכזה לא היה מעולם. בשעות הצהריים המוקדמות היום (ראשון) המריא עמוד התפילה שבדור מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי לקברי הצדיקים שמעבר לים, זאת לקראת מעמד התפילה ההיסטורי שייערך בציון קודשו של הגאון מווילנא זיע"א בערב ראש חודש סיון, לישועתם של האלפים שנרתמים ממש בימים אלה לטובתם של רבבות המשפחות שאין להם מאומה, והם נשענים בלית ברירה על צדקת “קופת העיר" המהודרת.

לחצו כאן ותזכו בשטר הנחת המסוגל>>


עם הגעתו של מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי למדינה הליטאית הוא פקד את ציון קודשם של רבי יצחק אלחנן ספקטור ומרנא בעל ה"דבר אברהם" זיע"א בקובנה שם הוא נשא פרקי תהילים לישועתם של ההמונים הזקוקים לישועה ונאנקים תחת השיעבוד הקשה של צער ודוחק.

עין לא נותרה יבשה כאשר מרן הגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א אמר את הקדיש על ציון קודשם כאשר הוא נשנק מבכי קורע לב. מילות הקדיש נאמרו לאט לאט כאשר הוא מתייפח בבכי על קדושי עולם הטמונים בין רגבות העפר ומעתירים לפני כסא הכבוד לישועת הנצרכים.

ב"קופת העיר" מציינים כי ניתן עדיין להעביר שמות למעמד התפילה ההיסטורי שייערך מחר בשעות הצהרים בציון הקדוש בווילנא כאשר הגה"צ רבי שמעון גלאי יקרע שערי שמים בעבור כל אחד ואחד, שם אחר שם בפרטות, בבכיות ובזעקות. מלבד זאת ניתן אף להצטרף ליחידי הסגולה שיקבלו ביום המסוגל את "שטר הנחת" אשר יגזור להם נחת דקדושה מהילדים. הקליקו כאן וכעת ותזכו שעמוד התפילה יבכה בשבילכם מחר.

לחצו כאן ותזכו בשטר הנחת המסוגל>>

הרב שמעון גלאי קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד