ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ישלמו הרבה כסף"

בן גביר תובע את 'עובדה' ונערת הגבעות לשעבר: "הכפישו והשמיצו"

לאחר שבתוכנית 'עובדה' פרסמו תחקיר שבו נערת גבעות לשעבר טענה כי בן גביר משדל לתג מחיר, הוא תובע את המערכת ואת הנערה לשעבר: "התרשלו במילוי תפקידם מאחר ולא אמתו את המידע קודם הפרסום"

בן גביר תובע את 'עובדה' ונערת הגבעות לשעבר: "הכפישו והשמיצו"
איתמר בן גביר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

חבר הכנסת איתמר בן גביר הודיע היום (שני) כי הוא תובע את תוכנית הטלוויזיה 'עובדה' ונערת גבעות לשעבר, לאחר פרסום תחקיר שבו נטען כי שידל את הנערה לבצע פעולות תג מחיר.

בתוכנית "עובדה" פורסם תחקיר בו חשפה כביכול רוני חן נערת גבעות לשעבר כיצד משדל ח"כ בן גביר נערי גבעות לעשות פעולות תג מחיר. בעקבות פרסום התחקיר מסר ח"כ בן גביר כי יתבע את מערכת "עובדה", את רוני חן, שנחשפה בתחקיר ששודר בעובדה לפני מספר ימים ופעיל מארגון BDS.

"אגיש תביעה נגד רוני חן, מערכת עובדה, ופעיל BDS שניסה לשכנע אותה להעיד נגדי במשך שנים ולהמציא שהטרדתי אותה. מדובר בשקרים".

ח"כ בן גביר מסר: "לחנה חנניה ששינתה את שמה לרוני חן הוצע בעבר לקבל הרבה כסף מפעיל BDS גלעד פולק ששינה את שמו לגלעד שדה, וניסה לשכנע אותה להעיד נגדי על מנת שתכפיש אותי ולהעליל נגדי כביכול הטרדתי אותה, מדובר בשקרים".

לדברי בן גביר, כל התחקיר נועד להכפיש אותו פוליטית, לאחר שהסקרים המחמיאים מנבאים לו עלייה במספר המנדטים והפופולריות אותה הוא צובר בתקופה האחרונה עומדת לצנינים בעיניהם.

ח"כ בן גביר הוסיף: "במערכת עובדה הוציאו את דיבתי, הכפישו, השמיצו והתרשלו במילוי תפקידם מאחר ולא אמתו את המידע קודם הפרסום ועל כך הם ישלמו הרבה כסף".

איתמר בן גביר תחקיר עובדה תג מחיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד