ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
התחנן על חייו

הוויכוח על הבשמים הגנובים הסתיים ברצח

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש | הסיבה לרצח: ויכוח וקטטה על רקע בשמים שגנב המנוח מסופר פארם

הוויכוח על הבשמים הגנובים הסתיים ברצח
בשמים, אילוסטרציה צילום: pixabay

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש (24) ב"גן הלוחמים" באשדוד לפני כחודש.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אדוה וייצגן לוי, בעקבות ויכוח וקטטה על רקע בשמים שגנב המנוח מסופר פארם, דקרו הנאשמים את המנוח בצוותא באמצעות מספריים מספר דקירות וגרמו למותו, זאת בטבורה של עיר ולעיני העוברים והשבים.

המנוח ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים, אך הנאשמים השיגו אותו, ריתקו לקרקע ודקרו בכל חלקי גופו. במהלך המעשים, התחנן המנוח בפני הנאשמים שיפסיקו כי הם הורגים אותו, אנשים שהיו במקום צעקו להם לחדול, אך הנאשמים המשיכו במעשיהם.

לאחר מכן, נמלטו הנאשמים מהמקום עם המספריים והותירו את המנוח במקום כשהוא מדמם. המנוח פונה באמבולנס לבית החולים אסותא, שם נקבע מותו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים, בשל עניין של מה בכך, גרמו למותו של אדם צעיר באכזריות ובאלימות קשה.

 

רצח כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד