כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא לוקחים צ'אנס

גבר נעצר לאחר שאיים "ללכת לבית הספר הקרוב עם נשק"

גבר מפלורידה פרסם תמונות שלו המצביעות על כך שהוא חמוש בכבדות ופונה ל"בית הספר הקרוב ביותר". משרד השריף: "האיש הזה החדיר פחד בכוונה בקהילה שלנו בתור בדיחה חולנית, אבל הזהרו, זה לא עניין לצחוק"

גבר נעצר לאחר שאיים "ללכת לבית הספר הקרוב עם נשק"
העצור אנדרסון והשריף כרוניסטר צילום: משרד השריף של מחוז הילסבורו

משטרת פלורידה לא לקחה שום צ'אנס לאחר הטבח בשבוע שעבר בטקסס שם נרצחו 19 ילדים ושתי מורות על ידי פסיכופט בן 18. קורי אנדרסון, בן 18, נעצר ביום ראשון האחרון לאחר שהרשויות קיבלו מידע מוקדם יותר באותו היום כי הוא השמיע איום לרצח באינטרנט, בזמן שפרסם תמונות שלו עם מה שנראה כמו רובה, אקדח ואפוד מגן, כך לפי משרד השריף של מחוז הילסבורו בפלורידה ארה"ב. התמונות לוו עם הכיתוב "היי סירי, הנחיות לבית הספר הקרוב".

חקירה שלאחר מכן קבעה כי האקדח והרובה היו רובי איירסופט, כדורים לא אמיתיים. "סוג זה של איום אינו מקובל", אמר השריף צ'אד כרוניסטר בהצהרה ביום ראשון. "האיש הזה החדיר פחד בכוונה בקהילה שלנו בתור בדיחה חולנית, אבל הזהרו, זה לא עניין לצחוק".

משרד השריף הודיע כי הם "ירדפו אחרי כל מי שמאיים על בית ספר, הגנה על תלמידים היא בראש סדר העדיפויות שלנו", אמר השריף. "אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לאיומי בית הספר. אם אתם רואים משהו חשוד, אנא פנו אלינו מיד". אנדרסון הואשם באיומים בביצוע ירי המוני או פעולת טרור. הוא שוחרר עד למשפטו בערבות של 7,500 דולר.

השריף מודיע על מעצר החשוד ומראה את כלי הנשק

אנדרסון נלקח למעצר יום אחד לאחר שילד בן 10 מפלורידה איים בהודעות טקסט לבצע ירי המוני בבית ספרו. התלמיד הוא מכיתה ה' בבית הספר היסודי פטריוט בקייפ קורל.

"ההתנהגות של התלמיד הזה מחליאה, במיוחד לאחר הטרגדיה האחרונה בטקסס", אמר שריף מחוז לי, קארמיין מרסנו, בהצהרה בנוגע לילד הצעיר. "אנחנו נוודא שהילדים שלנו בטוחים זה דבר חשוב ביותר". האיומים הגיעו ימים ספורים לאחר שחמוש פרץ לבית הספר היסודי בטקסס, עם זוג רובים מסוג AR-15 והרג 19 תלמידי כיתות ד' ושתי מורות ביום שלישי בשבוע שעבר. הטבח היה הירי הקטלני ביותר בבית הספר מאז ש-26 בני אדם בהם 20 תלמידים - נהרגו בבית הספר היסודי סנדי הוק בקונטיקט בדצמבר 2012.

שריף נשק פלורידה טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד