י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
טורקיה מסוכנת לישראלים

יותר מ-100 ישראלים קיבלו אזהרה לחזור לארץ

ישראל הזהירה ישירות כ-100 אזרחים השוהים בטורקיה שהם על הכוונת של איראן, וביקשה מהם לחזור. האיראנים לא הצליחו במאמצים לפגוע באישים בכירים, הם מרחיבים את היעד לישראלים רגילים בטורקיה

יותר מ-100 ישראלים קיבלו אזהרה לחזור לארץ
כוחות משטרה בטורקיה צילום: pixabay

לאחר שהמועצה לביטחון לאומי פרסמה אזהרת מסע לטורקיה, והודיעה שיש איום ממשי על ישראלים מצד "פעילי טרור איראניים" שם ובמדינות סמוכות. דווח בחדשות 12, כי בנוסף לאזהרת מסע הכללית, יותר מ-100 ישראלים בטורקיה הוזהרו בנפרד מפני האיומים שהם מתמודדים איתם במדינה.

המזימה האיראנית לרצוח ישראלים היא תגובה לחיסול קצין בכיר בחיל משמרות המהפכה האסלאמית בשבוע שעבר, שאיראן ייחסה לישראל. לפי המועצה לביטחון לאומי בשבועות האחרונים היו מספר ניסיונות של פעילים איראנים לתקוף אנשי עסקים ישראלים וצוות קונסולרי, אך הם סוכלו. מאחר שהאיראנים לא הצליחו במאמצים הללו, הם מרחיבים את היעד לישראלים רגילים בטורקיה, כך דווח בחדשות 12.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', המטה לביטחון לאומי (מל"ל) - האגף ללוחמה בטרור: מחדד את אזהרת המסע לטורקיה, בעקבות איום ממשי לפגיעה בישראלים על ידי כוח איראני שמבקש לנקום את חיסול הבכיר בשבוע שעבר.

האגף ללוחמה בטרור במטה לביטחון לאומי (מל"ל) פרסם אתמול (שני) חידוד אזהרת מסע לטורקיה עבור מבקרים ישראלים. מחשש לאיום ממשי על חיי ישראלים. באתר המל"ל הסבירו את האזהרה "מזה מספר שבועות, וביתר שאת מאז האשמתה של איראן את ישראל במותו של קצין משמרות המהפכה בשבוע שעבר, גובר החשש במערכת הביטחון מפני ניסיונות איראניים לפגוע ביעדים ישראליים ברחבי העולם".

טורקיה אזהרת מסע איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד