כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מתוק בצל התופת

 מפעלי גלידה באוקראינה ייצרו רבבות גלידות כשרות לרגל חג שבועות

מפעלי הגלידות באוקריאנה עבדו השבוע שעות נוספות וייצרו עשרות אלפי גלידות חלביות, המחולקות לילדים היהודים, לרגל חג השבועות שיחול בימים הקרובים. "הגלידות משכיחות מהם את האווירה המתוחה"

גלידות: אילוסטרציה
גלידות: אילוסטרציה

מפעלי הגלידות במדינה הבוערת אוקראינה עבדו שעות נוספות בשבוע האחרון וייצרו עשרות אלפי גלידות חלביות שיחולקו לילדים היהודים שנשארו במדינה למרות המלחמה. ולא רק גלידות יחכו לילדים בחגיגות לרגל חג השבועות ערב חג השבועות, ילדי אוקראינה זוכים לקצת עדנה. לרגל חג השבועות שיחול בימים הקרובים.

הגלידות מחולקות לילדים במסגרת אירועים חגיגיים שנערכים עבורם על ידי רבני הקהילות ושלוחי חב"ד לרגל חג השבועות, המזוהה במיוחד עם מוצרי החלב. לצד הגלידות, מקבלים הילדים גם ספרוני קריאה לחג וחטיפים נוספים שיעשו להם טוב על הלב, בצל המלחמה הקודרת. בחגיגות לומדים הילדים על חג השבועות ומנהגיו.

"הגלידות משכיחות מהם את האווירה המתוחה", אומרים בוועד שלוחי חב"ד באוקראינה. מטעני הגלידות, שנתרמו על ידי ארגון הכשרות היהודי OU והרב יעקב פרנקל מנהל "ועד הצלה" באירופה. הילדים נהנים מהגלידות - אבל גם ההורים לא נשארו מאחור. במבצע מיוחד, שונעו מטעני אוכל נוספים מאירופה לאוקראינה, ובהם מוצרי מזון ומוצרי בשר, עבור המשפחות היהודיות, לרגל סעודות החג.

מלחמת אוקראינה רוסיה גלידות חג שבועות חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד