כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"לא יצליחו להשתיק אותנו"

חוצפה: ממשל ביידן ביטל את הוויזה לרב אליהו

ארצות הברית ביטלה את אשרת הכניסה לרב שמואל אליהו, רב העיר צפת. גורמים בישראל מעריכים שהצעד של ממשל ביידן מגיע בעקבות הקריאה שלו שלא להשכיר דירות לערבים. לשכת הרב: "לא קיבלנו שום נימוק שיסביר את סיבת שלילת הוויזה שהייתה בתוקף עשרות שנים; זו פעולה של אנטי ציונים כמו התנועה הרפורמית"

חוצפה: ממשל ביידן ביטל את הוויזה לרב אליהו
הרב שמואל אליהו צילום: באדיבות המצלם

ממשל ביידן ביטל את הוויזה לארצות הברית לרב שמואל אליהו, רב העיר צפת, חבר מועצת הרבנות הראשית ורב חשוב בציונות הדתית, בצעד חריג ללא כל סיבה שניתנה לרב. כך דווח באתר "ישראל היום".

לפי הדיווח, גורמים ממשלתיים בישראל העריכו כי הדבר עשוי להיות קשור בהתבטאויות עבר של הרב אליהו כלפי ערביי ישראל, ביניהן קריאה שלא להשכיר דירות לערבים.

בלשכת הרב אליהו אומרים כי זה פעולה של הארגונים הרפורמים, "חרף פניות לקונסוליה האמריקנית, לא קיבלנו שום נימוק שיסביר את סיבת שלילת הוויזה שהייתה בתוקף עשרות שנים. מבירורים שערכנו עולה כי זו פעולה של אנטי ציונים כמו התנועה הרפורמית, גורמים שמנסים באופן תדיר לפגוע בחופש הביטוי ולהשתיק רבנים".

"אחרי שלא הצליחו להשתיק את הרב אליהו בדרכים משפטיות הם מנסים כעת לסתום את פה הרב בדרכים קטנוניות כאלו ואחרות. אין סיבה לחשש - הם לא יצליחו".

הרב שמואל אליהו ויזה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד