כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
דרמה באירוע הגדול

עקב הביקוש הרב: המעמד ההיסטורי לאברכים עבר מקום

דרמה בלייקווד: עקב ביקוש עצום לכרטיסים לאירוע 'אדירי התורה' לכבוד אברכים של 'בית מדרש גבוה', הוחלט על הזזת האירוע למקום גדול יותר, שיתקיים במרכז וולס פארגו בפילדלפיה שבפנסילבניה. השינוי לאחר שכל 10,000 הכרטיסים שהוצאו למכירה אזלו

עקב הביקוש הרב: המעמד ההיסטורי לאברכים עבר מקום
המיקום החדש שמכיל 20,000 מקומות צילום: Lakewood Alerts

ישיבת בית מדרש גבוה בלייקווד שבניו ג'רזי תקיים אירוע ענק בשבוע הבא, אירוע שידגיש את השותפות ההיסטורית בין הישיבה הגדולה לישיבה הצעירה שלה, עם בעלי בתים ונגידים מהקהילה ומרחבי ארה"ב. המקום החדש שנבחר מכיל 20,000 מושבים, כפול מגודל המקום בטרנטון ניו ג'רזי, שם היה אמור להתקיים לראשונה הכינוס. לאחר שתוך מספר ימים אזלו הכרטיסים והיה צורך מקום גדול יותר. כך דווח Lakewood Alerts.

תאריך האירוע נשאר זהה: יום ראשון, 12 ביוני. העניין בהשתתפות במעמד חסר התקדים הזה ממשיך לעורר התרגשות גדולה בקרב קהילות בני תורה ברחבי ניו ג'רזי ומחוצה לה, החל מ"עולם הישיבות", ועד לקהילות החסידיות, ועד למרכזי תורה אחרים שמבינים שהאירוע הזה הולך להיות משהו יוצא דופן.

בשל ההזדמנות הייחודית להשתתף בכבוד התורה באירוע, הגיעו בקשות רבות לכרטיסים גם לילדים, דבר שלא היה אפשרי באולם הקטן יותר. כעת, לעומת זאת, כרטיסים לילדים בני 12 ומעלה, בליווי מבוגר יעלו 100 דולר ליחידה. כרטיסים למבוגרים נשארו במחיר של $50 ליחידה, עם הבטחה לתרומה של $360.

המארגנים מציינים שאם כבר רכשתם כרטיסים למקום הישן אינכם צריכים לעשות דבר, הכרטיס שלכם שמור למקום החדש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר באירוע היסטורי ענק שיתקיים באצטדיון, תחת הכותרת "לוחמי התורה", מאחורי האירוע עומד הננגיד לייזר (לואי) שיינר, שהשקיע את רוב השנה האחרונה לא רק בתרומת סכומים אדירים מכספו ליוזמה, אלא גם השקיע מאמצים אדירים כדי להביא נגידים אחרים להצטרף למטרה. במסגרת השותפות גויסו מיליוני דולרים כדי לשלש את המלגות לאברכים אשר מגיעות ל-57 מיליון דולר בשנה. היוזמה, שכעת הצטרפו אליה עשרות בעלי בתים בפעילות של לייזר שיינר, נתנה לכל אברך 13,500 דולר בשנה, לעומת 4,200 דולר בשנה בעבר, מדובר עלייה שנתית של יותר מ-8,000 דולר.

לייקווד בית מדרש גבוה ניו גרז'י פנסילבניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד