י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"השבעה פשוט ממשיכה"

האלמנה: "הבן שלי הוא כמו אבא שלו - נאמן לאמת"

אלמנתו של נעם רז הי"ד, שנרצח במהלך פעילות מבצעית בג'נין לפני כמה שבועות, מספרת שעם ישראל ממשיך לחבק ולהגיע לביתה מאז השבעה ומספרת על המפגש עם ראש הממשלה בנט: "ביקשתי ממנו שיזכור מי הוא ולמה הוא ומה המשימה שלו בעצם" | האזינו

האלמנה: "הבן שלי הוא כמו אבא שלו - נאמן לאמת"
הלווית הלוחם נעם רז ז"ל צילום: דוברות המשטרה

אפרת רז, אלמנתו של לוחם הימ"מ רנ"ג נעם רז הי"ד שנרצח לפני כשבועיים בפעילות מבצעית בג'נין, מספרת היום (רביעי) על התחושות אחרי השבעה ועל החיבוק שהיא מקבלת מעם ישראל.

אפרת מספרת בראיון לרדיו 103fm המחוות המרגשות שקיבלה מאלפי הישראלים שבאו לנחם אותם. "השבעה פשוט ממשיכה, כל יום נכנסים אלינו מלא אנשים ורוצים לשמוע עוד ועוד על נעם. אני אומרת להם, 'אתם רוצים לשמוע בעצם עליכם, על מה שיש בתוככם פנימה'. נראה לי שלכל אחד הוא נכנס כמו חץ בלב, כי הוא הפגיש אותנו עם מי שאנחנו באמת", אמרה.

לדבריה, "הגיעו אלינו מכל הצבעים, מכל המינים, כל רובדי החברה הישראלית, מהארץ, מחו"ל הגיעו גם. הוא נגע כמו חץ בלב לאנשים לשמוע שהם טובים. נמאס לנו שיגידו לנו כבר כמה אנחנו פחות טובים, פחות מוצלחים, שאת זה שומעים אולי כל היום בחוץ. אנשים פה זהב, אחד-אחד. העם שלנו פשוט מקסים".

היא גם התייחסה למפגש עם ראש הממשלה בנט, בו בנה הטיח בו מילים קשות. חשבתי שהבן שלי הוא כמו אבא שלו, נאמן לאמת, אבל האמת היא מכלול גדול ומה שבארי אמר זו זווית אחת", אמרה רז, והוסיפה: "מה שאנחנו אמרנו בעיקר לרה"מ, ביקשתי ממנו שיזכור מי הוא ולמה הוא ומה המשימה שלו בעצם".

"אני חושבת שלרה"מ יש כוחות לעשות הרבה דברים טובים ולא להתבלבל מכל התירוצים ופשוט לעשות טוב. כל עוד הוא ראש ממשלה נותנים לו כוח לפעול פה לטובת עם ישראל. רוב הפגישה הייתה על הדברים שהוא יכול לעשות ושיש לו כוח לעשות ולהזכיר לעצמנו מי אנחנו ולמה אנחנו".

היא מסכמת, "ניגשו אלי הרבה אנשים ואמרו 'החלטתי להיות יותר סבלני, פחות להתלונן, יותר להאיר פנים, לחייך, לקבל, לדבר פחות רע, להיות מחובר לכל הרבדים בעם שלנו, להסתכל יותר פנימה, להיות יותר טוב, להיות יותר נחמד, מכיל, להיות עם אפס ויתור עצמי, לעבוד על האישיות שלי, לנצל את הזמן', לקום שעה קודם מה שנקרא".

נעם רז לוחם ימ"מ נפתלי בנט אלמנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד