י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מגישת החוק פרצה בבכי

מהומה במליאה: טיבי סילק את הח"כים מהימין

סערה במליאה התפתחה לאחר שחבר הכנסת אחמד טיבי, שניהל את הדיון, סילק את חברת הכנסת סטרוק שכינתה אותו "מחבל". חבריה למפלגה נחלצו להגנתה וסולקו גם הם. במהלך הסערה האשים טיבי את סיעת הציונות הדתית על כך שאחד מחבריה הורשע בטרור | צפו

מהומה במליאה: טיבי סילק את הח"כים מהימין
טיבי זועם במליאה צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

עימות סוער במליאת הכנסת סביב הצעת החוק להכרה באחים שכולים. חבר הכנסת אחמד טיבי, שניהל את הדיון לפני ההצבעה, סילק מהדיון חברי כנסת מהימין לאחר שאלה כינו אותו "מחבל".

העימות החל כאשר חברת הכנסת סטרוק האשימה חלק מהח"כים הערבים בתמיכה בטרור וברצח. טיבי ביקש לעצור אותה ואמר כי היא נמצאת במפלגה היחידה שיש בה מורשע בתמיכה בטרור. היא בתגובה כינתה אותו "מחבל".

ח"כ רוטמן זועם במליאה. צילום: ישי ירושלמי, בחדרי חרדים

טיבי זעם וסילק את סטרוק מהדיון, ויתר חברי סיעת 'הציונות הדתית' הוצאו גם הם כאשר נחלצו להגנתה של סטרוק. בין המורחקים בן גביר, סמוטריץ' ורוטמן. 

אחרי שחזר לצורך ההצבעה במליאה, אמר ח"כ רוטמן לחברי הקואליציה: "נתתם לתומך טרור לנהל ישיבה שעוסקת באחים שכולים. הבריונות כלפי אורית סטרוק וניצול התפקיד לרעה רק מוסיפים לחרפה".

לאחר מכן הח"כים חזרו להצביע על החוק להכרת באחים שכולים של חברת הכנסת מיכל שיר, שפרצה בבכי: "בגללכם יהיו עוד אחים שכולים", אמרה ופנתה לליכוד: "שמחתי לעזוב אתכם, חתיכת חלאות!". ההצעה עברה ברוב של 72 חברי כנסת מול 0 מתנגדים.

אחמד טיבי אורית סטרוק מהומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד