י"ז אייר התשפ"ד
25.05.2024
פלסטיני נהרג

עימותים סמוך לג'נין: צה"ל פועל להרוס את בית המחבל מבני ברק | תיעוד

עימותים פרצו הערב בכפר יעבד הסמוך לג'נין, במהלך פעילות צה"ל ושמר הגבול לקראת הריסת בית המחבל שביצע את הפיגוע בבני ברק לפני שלושה חודשים | מספר פלסטינים נפצעו, אחד מהם נהרג | הפלסטינים משליכים מטענים לעבר הכוחות | כל העדכונים

עימותים סמוך לג'נין: צה"ל פועל להרוס את בית המחבל מבני ברק | תיעוד
צהל בג'נין - ארכיון צילום: דובר צהל

כוחות גדולים של צה"ל ומשמר הגבול פועלים הערב (רביעי) בכפר יעבד שליד ג'נין, במטרה להרוס את ביתו של דיא חמארשה, המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בבני ברק לפני שלושה חודשים.

הכוחות נערכים להריסת בית המחבל מבני ברק

לפי דיווחים פלסטינים, במקום פרצו עימותים ועשרות מחבלים מנסים לחבל בעבודת הכוחות, בין היתר באמצעות שימוש במטענים שמושלכים לעבר הלוחמים. החיילים, כך דיווחו הפלסטינים, פתחו בירי ופצעו מספר מחבלים. לפחות שניים מהם במצב קשה. בהמשך דווח כי פלסטיני נהרג.

הפיגוע, נזכיר, התרחש בשכונת פרדס כץ בעיר. תחילה הגיע המחבל לרחוב ביאליק כשהוא מצויד ברובה M-16, פתח באש ורצח שני אזרחי אוקראינה שישבו בפתח מכולת. בהמשך ירה לעבר רכב, בו ישב הנהג יעקב ישראל שלום הי"ד - ורצח אותו.

המחבל המשיך לרחוב הרצל ושם רצח את אבישי יחזקאל הי"ד בעת הגן בגופו על בנו הפעוט. הוא המשיך לכיוון הרצל פינת ז'בוטינסקי, שם התפתח קרב יריות בינו ובין שני שוטרים רכובים על אופנוע. אחד מהם, רס"ם אמיר חורי ז"ל שנהג באופנוע, נפצע אנושות ומת מפצעיו מאוחר יותר. השוטר השני חיסל את המחבל.

ג'נין הריסת בית מחבל פיגוע בבני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד