כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ספריי בצבע אדום

חשד: שריפה שפרצה הייתה פשע אנטישמי

משטרת ניו יורק חוקרת שריפה שפרצה בברוקלין, החשד כי השריפה הוצתה בכוונה והיא נחקרת כפשע שנאה, לאחר שנמצאו צלבי קרס אדומים מרוססים על קיר, כך אמרו גורמים רשמיים | לא היו נפגעים בשריפה

שריפה בברוקלין: אילוסטרציה
שריפה בברוקלין: אילוסטרציה צילום: Yeshiva world news צילום

כוחות הכיבוי בברוקלין הוזעקו לשדרות מירטל 374 בסביבות השעה 01:20 ביום שלישי האחרון בשל שריפה שפרצה, לאחר שהשריפה כובתה, סמלים וכתובות של שנאה בצבע אדום התגלו במסדרון בקומה הראשונה לאחר כיבוי הלהבות, נמצא פחית זרוקה של ספריי בצבע אדום, לא היו נפגעים בשריפה.

מקרי האנטישמיות מתגברים בניו יורק, לפני שבועיים אלמוני ריסס צלב קרס על שלט מודעות לשואה בעיר ניו יורק, וזאת על רקע החששות מהפשיעה האנטישמי הגואה באזור. שני צלבי קרס רוססו על תחנת אוטובוס בשכונת בורו פארק בברוקלין, כולל על חנות מקומית. אחד הסמלים רוסס על שלט חוצות בחסות קבוצת ההסברה JewBelong. השלט ביקש להעלות את המודעות לאנטישמיות ולקשר שלה לשואה, חלק מקמפיין של הקבוצה שנקרא "סוף לשנאת יהודים". גבר נראה מוציא מתיקו ספריי, וללא כל חשש מרסס לאור יום את כתובות הנאצה.

מושלת ניו יורק קתי הוצ'ול אמרה בתגובה לתקרית: "אנחנו עומדים לצד שכנינו היהודים מול השנאה האנטישמית. השנאה לעולם לא תנצח". גם התובעת הכללית של מדינת ניו יורק, לטיטיה ג'יימס, גינתה: "מעשי אנטישמיות מגעילים ומעוררי שנאה לא יכולים ולא יעברו ללא פיקוח בניו יורק". אך לא נראה שדבריה עשו רושם, והשריפה שפרצה בברוקלין ביום שלישי האחרון, הוצתה בכוונה תחילה. אך בנס לא היו נפגעים.

שריפה ברוקלין אנטישמיות ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד