כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סוס אשר רכב עליו המלך

המתנה של מקרון למלכת אנגליה לחגיגות 70 שנות מלכות

המלכה אליזבת השנייה, קיבלה את אחד מסוסי הפרשים היקרים של נשיא צרפת, הסוס העונה לשם פבול דה מאוקור, חצה את תעלת למאנש מפריז השבוע, ונמסר לחיל פרשי הוד מלכותה של בריטניה

המתנה של מקרון למלכת אנגליה לחגיגות 70 שנות מלכות
הסוס שניתן למלכה צילום: צילום מסך

המלכה אליזבת' השנייה של בריטניה חוגגת 70 שנות מלוכה, היא קיבלה סוס פרשים בשם פבול דה מאוקור, כמתנה מנשיא צרפת עמנואל מקרון. הסוס הגזעי האפור בן השבע, עבר את תעלת למאנש מפריז, כדי להפוך השבוע לרכושה הקבוע של אליזבת השנייה.

הוא נמסר לפרשי הוד מלכותה היום, במהלך טקס רשמי בטירת וינדזור. המתנה למלכה כללה גם אוכף וחרב מהמשמר הרפובליקאי. הסוס היה אחד מ-470 סוסים ששירתו במשמר הרפובליקאי - היחידה הצבאית המובחרת ששומרת 24 שעות ביממה על נשיא צרפת.

הסוס נשלח לבריטניה כמתנה למלכה

"כדי לחגוג את 70 שנות מלוכה, נשיא צרפת עמנואל מקרון החליט לתת להוד מלכותה את אחד הסוסים של המשמר הרפובליקני", אמר מקור נשיאותי לתקשורת הצרפתית. "כדי לציין את תשוקתה של המלכה לרכיבה על סוסים".

שגרירות צרפת בבריטניה הוסיפה: "צרפת רצתה להיות מעורבת באירועים המתרחשים בבריטניה ובמדינות חבר העמים כדרך לחלוק כבוד למלכה, שהצרפתים מאוד אוהבים, ולחגוג ידידות צרפתית-בריטית". המלכה דוברת צרפתית טובה והייתה מבקרת תדיר בצרפת במהלך 70 שנות שלטונה. זאת הפעם השנייה בתוך פחות מחודש שהיא מקבלת סוס במתנה. למלכה ניתן סוס נדיר בחצר טירת וינדזור בחודש שעבר מנשיא אזרבייג'

המלכה אליזבת בריטניה עמנואל מקרון סוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד