י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בשורה מ'טרה' גבינה צהובה ללא חומר משמר

לאחר שחברת תנובה הסירה את פרסומיה אודות גבינה ללא חומר משמר כביכול, מציגה טרה 'גבינות צהובות ללא חומר משמר' • מהו חומר משמר ומדוע רק 'טרה' יכולה להציג מוצר בלעדיו

בשורה מ'טרה' גבינה צהובה ללא חומר משמר
קובי הר צבי



עם השקת המחלבה המשוכללת ביותר במזרח התיכון, מעתה כל הגבינות הצהובות של טרה יהיו ללא חומרים משמרים. זאת בניגוד לחברה מתחרה שהשיקה לאחרונה מוצר אחד בודד בקטגוריה החדשה שנוצרה, ללא כשרות מהדרין, כך הציבור החרדי המקפיד על צריכת מהדרין אינו יכול ליהנות ממנו.

המהלך מתאפשר הודות לטכנולוגיה מתקדמת, הקיימת באופן בלעדי בישראל רק במחלבה החדשה של טרה.

בזאת מיישרת המחלבה קו עם הסטנדרטים המחמירים של מרבית מדינות העולם המערבי בייצור גבינות צהובות ללא חומרים משמרים



מחלבת טרה יוצאת במהלך מהפכני ויוצא דופן בקטגורית הגבינות הצהובות ומתחילה לשווק גבינות צהובות ללא חומר משמר, תחת שם המותג "נעם".

הוצאת החומרים המשמרים מבלי לפגוע בתוקף המוצר, מתאפשרת בזכות המעבר למחלבה החדשה בעיר נתיבות, המשוכללת ביותר במזרח התיכון, אשר בה יושמו טכנולוגיות מתקדמות שהוקמו הודות לידע של מיטב הגופים והמומחים האירופאים בתחום, לרבות מחלבת Muller.

יצוין כי בזאת מיישרת מחלבת טרה קו עם מרבית מדינות העולם המערבי בייצור גבינות צהובות ללא חומרים משמרים.

החידוש של גבינה צהובה ללא חומרים משמרים ייושם בכל הגבינות הצהובות שמציעה טרה כיום, החל מגבינות במשקל, מדף, מעדנייה, באחוזי שומן שונים וכלה בסוגי האריזות- וואקום ופתח-סגור, זאת בניגוד לחברה מתחרה אשר השיקה לאחרונה מוצר אחד בודד ללא חומרים משמרים, אותו לא יכולים לצרוך צרכנים המקפידים על מהדרין, מאחר ואינו בכשרות מהודרת.

מחלבת טרה המייחסת חשיבות מרובה לצרכן החרדי, משיקה את גבינות נעם, כמו את שאר מוצרי החברה, תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ אגודת ישראל. את גבינות נעם ואת כלל מוצרי טרה ניתן למצוא בכל מקום בארץ עם חותמת הכשרות המהודרת.

בעצם המהלך, למעשה, הופכת טרה את תחום הגבינות ללא חומרים משמרים (לח"מ) לקטגוריה שלמה בפני עצמה, וזאת הודות למודעות הגוברת בקרב הציבור לצריכה של מזון יותר בריא.


יצוין כי על פי מחקרים שערכה מחלבת טרה נמצא כי גבינה צהובה הינה המרכיב העיקרי במקרר הביתי עם שיעור חדירה של כ- 86% בבתים בישראל, כאשר ילדים ובני נוער הינם הצרכן העיקרי של גבינות צהובות. מסקר שערכה החברה עולה כי למעלה מ-80% מהציבור

הישראלי מעדיף גבינה צהובה ללא חומרים משמרים. ממצא חשוב בסקר מצביע על כך כי הצרכן הישראלי אינו מודע לכך שבגבינות צהובות יש כיום חומרים משמרים, ומעדיף באופן מובהק לצרוך אותם ללא חומרים אלה.

השם נעם של הגבינה החדשה נקרא על שם מיקום המחלבה החדשה שנבנתה בפארק נעם בנתיבות, ומספקת מאות מקומות תעסוקה לתושבי הדרום. קו הגבינות הצהובות, שנבנה במחלבה החדשה, הינו המתקדם ביותר בארץ ומאפשר להציע לצרכנים מוצרים טובים ואיכותיים יותר הן מבחינה בריאותית והן מבחינת הטעם.

ארן אלסנר מנכ"ל טרה: "המעבר למפעל בנעם מאפשר שיפורים טכנולוגיים ומערכות בקרה חדשניות אשר הוכנסו על פי ידע שהובא ממחלבת Muller באירופה, ובכך ליישר קו עם מרבית מדינות העולם. בזכות טכנולוגיה זו, אנו יוצאים בפיתוח ראשון מסוגו בישראל של גבינות צהובות ללא חומרים משמרים בעלות טעם מצוין ואיכות בלתי מתפשרת וללא פגיעה בתוקף חיי המדף של המוצר, על פי התקנים המחמירים של מרבית מדינות העולם המערבי. אנו גאים להעניק לצרכן אפשרות בחירה אמיתית במוצר איכותי שהינו גם בריא יותר ובכשרות מהודרת, ללא חומרים משמרים. אנו שמחים לעמוד בראש מהלך שייצר קטגוריה חדשה בתחום המזון בישראל, במסגרת החדרת המודעות לציבור לצריכה של מזון בריא יותר".

צילומים: קובי הר צבי

























גבינה צהובה טרה מחלבה מהדרין כשרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד