כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
רצח מחריד

ירה למוות ברופא כי היו לו כאבים לאחר הניתוח

משטרת אוקלהומה דיווחה כי המטופל שירה בארבעה אנשים בבית החולים, עשה זאת כי לא היה מרוצה מהטיפול בבית חולים, הוא ירה במנתח שביצע את ניתוח הגב שלו, ובעוד שלושה אנשים

ירה למוות ברופא כי היו לו כאבים לאחר הניתוח
ניידת משטרה: אילוסטרציה צילום: משרד השריף של אוקלהומה

ד"ר פרסטון פיליפס נהרג בבית החולים בו עבד ביום רביעי האחרון בעיר טולסה שבאוקלהומה ארה"ב, לאחר שפציינט שלו לא היה מרוצה מהניתוח, היורה רצח רופאה נוספת ושני עובדים בבית החולים. לאחר מכן הוא ירה בעצמו למוות. על פי דיווחים בארה"ב, הרוצח רכש רובה חצי אוטומטי AR 15 שעות ספורות לפני הירי, וגם היה חמוש באקדח, כך מסרה המשטרה.

מפקד משטרת טולסה, וונדל פרנקלין, אמר כי האיש "האשים את ד"ר פיליפס בכאב מתמשך" בעקבות הניתוח שקיבל בבית החולים סנט פרנסיס ב-19 במאי. לאחר שחרורו מבית החולים, הרוצח "התקשר מספר פעמים במשך מספר ימים והתלונן על כאבים ורצה טיפול נוסף", אמר פרנקלין. לא ברור אם הוא קיבל סיוע נוסף. הוא הוסיף כי מכתב ששוחזר מזירת הפשע הבהיר כי הרוצח "נכנס בכוונה להרוג את ד"ר פיליפס וכל מי שנקלע לדרכו".

"המכתב הזה סיפר לנו את הסיפור, זה היה מתוכנן", אמר פרנקלין. על פי הדיווחים, המשטרה הגיעה לבניין הרפואי שלוש דקות לאחר שהוזעקה על התקרית ביום רביעי אחר הצהריים, וכך מנעה מניין הרוגים גבוה יותר. כל התורים למרפאה בבניין הרפואי בוטלו להמשך השבוע.

הפעם בניגוד לטבח הקודם בטקסס, המשטרה הגיעה מהר וחתרה למגע. תגובת המשטרה לטבח בטקסס לפני עשרה ימים עדיין נבדקת, שם המתינו הילדים 40 דקות עד לכניסת השוטרים, בינתיים חמוש בן 18 ירה למוות ב- 19 ילדים ושתי מורות.

אוקלהומה בית חולים ירי כאב גב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד