כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
סבל מהצקות

בן 13 נעצר לאחר שאיים לירות בבית הספר

בן 13 מלונג איילנד נעצר לאחר שאיים לבצע ירי בבית הספר בווסטהמפטון ביץ' | הוא אמר לחברים לכיתה ולמורים כי אלימות "היא הדרך היחידה לפתור את הבעיה של בריונות" על ידי חבריו

ניידת משטרה: אילוסטרציה
ניידת משטרה: אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

נמנע טבח נוסף: נער בן 13, תושב לונג איילנד, בניו יורק, ארה"ב נעצר ביום חמישי האחרון לאחר שהשמיע איומים לעבר תלמידים ומורים בבית ספר, כך מסרה משטרת ווסטהמפטון ביץ' בהודעה לתקשורת. התלמיד ששמו לא פורסם אמר כי הוא תכנן "לירות בבית הספר" בשל התסכול שלו מתלמידים אחרים שמציקים לו, כך אמרו במשטרה.

הנער התייחס גם לטבח בטקסס לפני כשבועיים, שם נרצחו 19 תלמידי כיתה ד' ושתי מורות. לפי המשטרה, הוא אמר לחברים לכיתה ולמורים ביום חמישי בבוקר כי אלימות "היא הדרך היחידה לפתור את הבעיה" של בריונות על ידי חבריו, אמרה המשטרה. הנער הואשם באיום בטרור ובהטרדה חמורה, וסביר להניח שיישפט בבית המשפט לענייני משפחה.

המעצר הוא אחרון בשורת מעצרים ברחבי ארה"ב, מספר תלמידים נעצרו לאחר שאיימו לבצע ירי המוני בבית ספרם, ביניהם ילד בן 10 מפלורידה, תלמיד בבית הספר היסודי פטריוט בקייפ קורל, פלורידה, שנעצר כבול באזיקים כאחרון העבריינים לפני שבוע, ונלקח עם ניידת משטרה בגין איומים בכתב לבצע ירי המוני. "ההתנהגות של התלמיד הזה מחליאה, במיוחד אחרי הטרגדיה האחרונה בטקסס", אמר השריף של המחוז, קארמיין מרסנו, בהצהרה לתקשורת.

טקסס פלורידה לונג איילנד טבח בבית ספר ירי בבית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד