כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
על רקע המצב הפוליטי

נדחה ביקורו של נשיא ארה"ב ביידן בישראל

ביקורו של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן בישראל, שתוכנן להמשך החודש, נדחה לחודש יולי, נשיא ארה"ב גם ידחה את ביקורו בערב הסעודית. פקיד אמריקאי אמר לרשת NBC כי תאריכי ביקוריו של ביידן עשויים להשתנות שוב

נדחה ביקורו של נשיא ארה"ב ביידן בישראל
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

נסיעתו המתוכננת של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן לסעודיה נדחתה, כולל הביקור בישראל שתוכנן להחודש, הביקור נדחה לחודש יולי "מכיוון שוושינגטון מתכננת ביקור מקיף יותר במזרח התיכון" כולל פגישה מועצת שיתוף הפעולה של המפרץ (GCC) בריאד בירת סעודיה. כך דווח בתקשורת האמריקאית.

תאריך מדויק לביקור עדיין לא נקבע, פקיד אמריקאי אמר לרשת NBC כי תאריכי ביקוריו של ביידן עשויים להשתנות שוב. ביקורו של ביידן בירושלים לראשונה כנשיא הועמד בספק בשל חוסר הוודאות הפוליטית בכנסת, כאשר הקואליציה נאבקת ללא הרף על חייה.

ביידן יורד מהמטוס הנשיאותי | צילום: דוברות הבית הלבן.

סביר מאוד שנשיא ארה"ב לא יגיע אם האופוזיציה תצליח להפיל את הממשלה, ולכפות הקדמת בחירות. מאחר ונשיאים אמריקאים התרחקו באופן מסורתי מישראל כשהמדינה נמצאת בתקופת בחירות כדי להבהיר שאין לממשל ענין בלקיחת צד.

מנגד למרות דיווחים שונים לפיהם ביידן יבקר בערב הסעודית, נשיא ארה"ב אמר במהלך דברים שמסר ביום שישי כי "אין תוכניות ישירות" לבקר בממלכה כרגע.

ג'ו ביידן בחירות סעודיה ביקור בישראל נשיא ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד