י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
איך הם לא חשבו על זה קודם

סוף סוף זה הגיע: העדכון החדש של טלגרם • כל הפרטים

טלגרם שחררה עדכון המאפשר למשתמשים לנעול את החשבון שלהם ללא צורך להתנתק ולהתחבר כל פעם מחדש, וכמובן ובלי צורך לנעול את המחשב

סוף סוף זה הגיע: העדכון החדש של טלגרם • כל הפרטים
אילוסטרציה צילום: unsplash

משתמשים באפליקצית המסרים טלגרם במחשב? יש לנו עדכון שתאהבו לשמוע. בשבוע שעבר שחררה טלגרם עדכון חדש לגרסה Z של השירות לדפדפנים. העדכון מאפשר למשתמשים לנעול את החשבון שלהם ללא צורך להתנתק ולהתחבר כל פעם מחדש, וכמובן ובלי צורך לנעול את המחשב.

בגרסה 1.47 של Telegram WebZ (הגרסה המתקדמת ביותר מבין השתיים הקיימות לדפדפנים, כאשר השנייה היא WebK), בלחיצה על כפתור התפריט (שלושה קווים) שבפינה העליונה של רשימת השיחות, ובחירה ב"Settings" ואז ב"Privacy and Security", ניתן לבחור באפשרות החדשה "Passcode Lock". לאחר מכן מקלידים פעמיים את הסיסמא הרצויה, וזהו.

ברגע שהקשתם על האופציה, בכל פעם שתרצו לנעול את החשבון, יש ללחוץ על צלמית (אייקון) המנעול שיופיע בראש רשימת השיחות, והאפליקציה תסתיר את התוכן של עצמה ותצפין אותו, כך שאף אחד אחר שנוגע במחשב לא יוכל לגשת אליו. בעת החזרה למחשב, יש להקליד את הסיסמא שבחרתם והאפליקציה תחזור למצב שבו היתה לפני הנעילה.

כאמור, אחרי שהאופציה הייתה זמינה למשתמשים באפליקציה כעת היא מגיעה גם לדפדפן, עובדה שתועיל למשתמשים שמעוניינים להיות מחוברים גם מהמחשב בעבודה. 

 

טלגרם עדכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד