כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
זכתה ונפטרה ביום היארצייט

התפללה בקבר דוד המלך ונפטרה במקום

מרת חיה יוכבד רוזנפלד ע"ה מרחוב סלונים בשכונת מאה שערים בירושלים התמוטטה במהלך חג השבועות אחר הצהריים בקבר דוד המלך בהר ציון, לשם הייתה מגיעה כמידי יום ביומו. הלוויתה לאחר חצות מביתה להר הזיתים

התפללה בקבר דוד המלך ונפטרה במקום
אילוסטרציה צילום: unsplash

ברוך דיין האמת: שעתיים לפני צאת חג השבועות הלכה לעולמה בפתע פתאום, האישה החשובה והצדקנית מרת חיה יוכבד רוזנפלד ע"ה מירושלים, לאחר שהתמוטטה בקבר דוד המלך בהר ציון, והיא בת 76 בפטירתה. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בכל יום הייתה הולכת לציון דוד המלך ע"ה בהר ציון, כך גם בחג השבועות יום היארצייט של דוד המלך ביקשה מכמה בנות שילוו אותה למקום, שם כשהתפללה ליד הציון הקדוש עברה דום לב ונפטרה במקום. לכוחות ההצלה שהוזעקו למקום נותר לקבוע את פטירתה.  

מרת חיהל'ע רוזנפלד ע"ה נולדה בי"ז חשוון תש"ו, לאביה הרה"ח רבי שמואל הלוי הורביץ זצ"ל, מגדולי חשובי חסידי ברסלב, ולאמה מרת מינדל ע"ה. 

היא אלמנת הרה"ח רבי אלעזר רוזנפלד זצ"ל, שנפטר לפני כ-45 שנים. מאז פטירת בעלה גידלה וחיתנה את עשרת ילדיה הקטנים במסירות נפש. הייתה בעלת חסד ואשה ידועה במאה שערים. בביתה ברחוב סלונים היה גמ"ח של מיץ רימונים למחלות. היית דואגת להרבה גלמודות ברחבי ירושלם. בקניות, נקיון בתיהם, ודואגת להם לרופאים, ועוד.

הייתה מסורה לאתרא קדישא מירון ולציונו של הרשב"י, הייתה מכינה בכל שנה כמויות של סנדוויצ'ים בשביל העולים לפקוד את ציון הרשב"י. 

את כל חיה הקדישה לדוד המלך נעים זמירות ישראל, היא הייתה פוקדת את הציון מידי יום והייתה מדליקה כל שבוע את ה'נר תמיד' בקבר בהר ציון. כעת זכתה ונפטרה בקבר דוד המלך ביום היארצייט של דוד המלך.

זכתה והותירה אחריה דור ישרים מבורך, עשרה ילדים, ומאות נכדים וצאצאים הממשיכים את דרכה המיוחדת.

בשבוע שעבר אירסה את נכדה החתן משה שמעון רוזנפלד, עם בתו של העסקן הוותיק דודי גלויברמן ושמחת האירוסין שהייתה אמורה להתקיים השבוע ביום רביעי, נדחתה לאחר השבעה. 

הלוויתה תצא הערב (מוצאי חג השבועות) בשעה 12:30 מביתה ברחוב סלונים 17 בשכונת מאה שערים בירושלים, להר הזיתים, שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

קבר דוד המלך ברסלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד