כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לוקחים את הסיכון"

קמפיין ביהודה ושומרון בקריאה לאופוזיציה: "עבאס לא יקבע"

לקראת ההצבעה הערב על חוק תקנות ביהודה ושומרון, מאות תושבים מיהודה ושומרון יוצאים בקמפיין ומבקשים להפיל את הממשלה גם במחיר של נזק להתיישבות ובכך מחזקים את האופוזיציה

קמפיין ביהודה ושומרון בקריאה לאופוזיציה: "עבאס לא יקבע"
מחאת התושבים צילום: מחאת הקו האדום

מאות תושבים מיישובים שונים ביו"ש יוצאים הבוקר בקמפיין המונים אנושי, תחת הכותרת "ההתיישבות חזקה, עבאס לא יקבע", כאשר הכוונה היא לגרום להפלת חוק תקנות יו"ש שצפוי להגיע היום למליאת הכנסת.

באופן תקדימי ולמרות שמדובר בגרימת נזק לתושבי יו"ש החליטו התושבים לגבות את מחנה הימים ולהתנגד לתקנות גם במחיר של נזק. בשעות הקרובות יעלו ברשתות החברתיות מאות תושבים עם שלטים שעליהם ייכתב שם היישוב ולאחר מכן המילים "עבאס לא יקבע".

"הפלת החוק תגרום נזק קצר מועד לתושבי יו"ש אבל גם מבוכה אדירה לממשלה הרעה הזו שעושה נזקים הרבה יותר גדולים מהנזק שעלול להגרם אם תקנות יו"ש לא יעברו, אנחנו בהחלט לוקחים את הסיכון ומבקשים להפיל את הממשלה הזו גם במחיר של פגיעה אישית וקצרה בחיינו כאן ביו"ש" אומר יואל שילה מנהל מטה מחאת "הקו האדום" מיוזמי הקמפיין.

"ישראל הכהן תושב מטה בנימין אומר כי הוא מצדד בקמפיין, הממשלה הזו פוגעת בביטחון בחינוך בבריאות ובכל תחום בחיינו הישראלים, אנחנו מסתכלים לטווח זמן ארוך ולא על המיידי, לכן גם אם יגרמו לנו נזק אנחנו נדע להתגבר עליו ונהיה שמחים מאוד בהפלת הממשלה הזו" הוא מציין.

מנסור עבאס רבבה חוק בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד