כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דקות לאחר התבוסה

סגן השר כהנא מגיב: "יהיו השלכות להצבעת סילמן"

סגן השר כהנא שפספס הלילה את השדרוג למעמד שר, לא התחפר בעקבות המבוכה ויצא אל העיתונאים להגיב לסיכול מינויו על ידי חברתו לסיעת 'ימינה' עידית סילמן. לדבריו, יהיו לכך השלכות | כמו כן הוא טוען כי הממשלה תחזיק מעמד עוד הרבה זמן וגם סבור שצריך לטפל בח"כים הסוררים

סגן השר כהנא מגיב: "יהיו השלכות להצבעת סילמן"
מתן כהנא בכנסת צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

דקות לאחר התבוסה שמינויו לשר בממשלה נפל והתווסף למבוכה הנוספת בהפלת תקנות יהודה ושומרון, סגן השר לשירותי דת מתן כהנא אומר כי הוא מאמין כי הממשלה תחזיק מעמד למרות הכל.

"הממשלה תחזיק הרבה זמן מעמד", אמר כהנא לתקשורת, שהתייחס לתבוסה האישית שלו, "אני מבחינתי לא העניין כאן, העניין זה יציבות של הממשלה זה הדבר בו אנחנו מתחזקים".

לדברי סגן השר כהנא "התפקיד פחות קריטי, עם הסמכויות שיש לי אני יכול להמשיך לטפל בנושאים החשובים שנשארו במשרד", כשהוא ציין כי הוא מתכוון "לפעול ליציבות הממשלה להמשיך לעשות דברים טובים".

חבר הכנסת כהנא התייחס גם לכך שחברת הכנסת סילמן הצביעה הלילה לראשונה נגד הקואליציה, ולשאלה האם תוכרז כפורשת: "סילמן הוכיחה במעשיה כי אינה רואה את עצמה כחלק ימינה ואני מניח שיהיו לזה הלשכות".

על ההצבעה הקודמת בה הפילו נציגי רע"מ ו'מרצ' את תקנות יו"ש אמר סגן השר כהנא לעיתונאים בכנסת: "צריך לטפל בגנאים וזועבי שהצביעו נגד הקואליציה". לדבריו, "להחזיק את הקואליציה נהיה מאתגר, אנחנו נעשה הכל שהקואליציה תהיה יציבה".

מתן כהנא עידית סילמן השר לשירותי דת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד