י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
רמז לחיסולים באירן

בנט: ישראל פועלת בכל מקום ובכל זמן נגד ראש התמנון

ראש הממשלה נפתלי בנט הודה הבוקר כי ישראל שינתה את האסטרטגיה שלה מול איראן - ברקע חיסולי הבכירים שאירעו בחודש האחרון: "ימי החסינות, בהם איראן פוגעת ושוב פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע - תמו"

בנט: ישראל פועלת בכל מקום ובכל זמן נגד ראש התמנון
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט סקר הבוקר (שלישי) בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת את המצב הביטחוני - מדיני, במהלכו רמז לחיסולים האחרונים באירן שיוחסו לישראל.

ראש הממשלה התייחס בדברים למצב בעזה, שהוא אמר כי היא השנה השקטה ביותר מאז ההתנתקות כמו גם למצב בתוך הערים המעורבות שחשים את השקט לאחר מבצע שומר החומות.

"בגזרה האיראנית", סקר בנט בפני חברי הוועדה, "השנה החולפת היא שנת מפנה באסטרטגיה הישראלית למול איראן. אנחנו רואים את העם האיראני האמיץ יוצא לרחובות באיראן ומפגין כנגד הדיכוי והעריצות של המשטר, נגד הרעב, נגד השחיתות שפוגעת בהם".

ראש הממשלה ציין כי ישראל "העלתה הילוך", לדבריו "מדינת ישראל בשנה האחרונה פועלת מול ראש התמנון של הטרור ולא רק נגד זרועות התמנון כפי שנעשה משך העשורים האחרונים".

"ימי החסינות, בהם איראן פוגעת ושוב פוגעת בישראל ומפיצה טרור באמצעות שלוחותיה באזור, אבל נשארת ללא פגע - תמו", אמר בנט ורמז על שורת החיסולים לאחרונה, "אנחנו פועלים, בכל זמן ומקום, ונמשיך בכך".

עוד אמר כי "ישראל לא יכולה להשלים, ולא תשלים, עם מצב כזה", תוך שהוא מציין "אנחנו שומרים את חופש הפעולה תמיד כנגד תכנית הגרעין האיראנית ככל שיידרש - עם הסכם, בלי הסכם, אנחנו לא רק אומרים את זה אלא גם מקיימים את זה".

נפתלי בנט איראן חיסולים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד