כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא רק דלק

מכה נוספת: חברת ברמן מעלה את מחירי הלחם

"עוללים שאלו לחם": חברת ברמן הודיעה כי תעלה את מחירי הלחם בשיעור ממוצע של 8 אחוזים | לטענת החברה בחודשים האחרונים, חלה עלייה משמעותית מאד בתשומות הייצור והאספקה ובעלויות חומרי הגלם, וכי החברה אינה יכולה לספוג עוד את התייקרות

מכה נוספת: חברת ברמן מעלה את מחירי הלחם
לחמים ברמן צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים

יוקר המחיה ממשיך לטפס ולשבור שיאים בממשלה הנוכחית: חברת ברמן שנחשבת למאפייה השנייה הגדולה בישראל הודיעה כי תעלה את מחירי הלחם בשיעור ממוצע של 8 אחוזים.

במכתב שפרסמה לציבור הלקוחות הבהירה החברה כי "מאפיית ברמן אינה יכולה עוד להמשיך ולספוג את ההתייקרויות האלו, כאשר רק בארבעת החודשים האחרונים החיטה והקמח התייקרו בשיעור חד של למעלה מ-40 אחוז".

לטענת החברה בחודשים האחרונים, חלה עלייה משמעותית מאד בתשומות הייצור והאספקה ובעלויות חומרי הגלם, לרבות שמרים, סוכר, מלח, גלוטן, משפרי אפיה ושמן, וכן באריזות, אנרגיה (גז, דלק וחשמל), הובלות ועוד, דבר שאילץ אותם לנקוט בצעד קיצוני זה.

"לנוכח אלה, ועל מנת שנוכל להמשיך ולספק באופן סדיר ותקין את מוצרינו לכלל השוק" הוסיפה החברה, "מאפיית ברמן מבטלת בזאת את כל ההנחות המסחריות והאחרות שניתנו עבור אספקת המוצרים שבפיקוח. מחירי המכירה של קבוצות מוצרים אלו יימכרו במחיר הנקוב ע"פ צו המחירים הרשמי. כמו כן יעודכנו מחירי המוצרים המיוחדים שאינם בפיקוח, ומחירם יעלה בשיעור ממוצע של כ-8%".

 

לחם מחיר יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד