כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"איזו זכות נפלה בידכם"

תיעוד מרגש: הביקור של הרב אורי זוהר במערת המכפלה

כמה ימים לאחר פטירתו מתפרסמות לראשונה תמונות מרגשות מתוך ביקורו של הרב אורי זוהר זצ"ל במערת המכפלה שבחברון לפני כשמונה שנים | הרב בדברים שנשא במקום: "אין בעל הנס מכיר בניסו" | צפו

תיעוד מרגש: הביקור של הרב אורי זוהר במערת המכפלה
הרב אורי זוהר במערת המכפלה צילום: באדיבות המצלם

תיעוד מביקורו הנדיר והמרגש לפני 8 שנים של הרב אורי זוהר במערת המכפלה ובחברון, מתפרסם כמה ימים לאחר שהרב שהחזיר רבים בתשובה - הלך לעולמו.

לפני כ-8 שנים, אחרי שנים רבות שהרב אורי זוהר לא ביקר במערת המכפלה ובחברון, הביאו יצחק גוליאן וברוך מרזל את הרב לביקור ואכן היה קשה שלא לראות את ההתרגשות העצומה שלו ושל רעייתו.

אחרי תפילה ארוכה ליד כל הציונים של האבות והאימהות הקדושים ודברי הסבר של ברוך מרזל על המקום המיוחד של קברי האבות ופתח גן עדן, אמר הרב אורי זוהר שכאן הוא מרגיש את עוצמת התפילות פי כמה מאשר במקומות אחרים.

מרזל הביא את הרב אורי זוהר לפגוש את ילדי ת"ת זילברמן במערת המכפלה והרב זוהר אמר לילדים שהוא מקנא בהם על הזכות ללמוד במקום הקדוש הזה ושהם יהיו הראשונים לראות את אברהם יצחק ויעקב אחרי תחיית המתים.

הרב זוהר אמר, "אין בעל הנס מכיר בניסו אתם לא מבינים איזה זכות נפלה בידכם". מרזל השיב "גם אנחנו התרגשנו שיהודי שמחובר לכל גדולי ישראל מחזק אותו ואומר לנו כמה חשובה הנוכחות והלימוד שלנו במערת המכפלה".

הרב אורי זוהר מערת המכפלה חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד