ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הזדהה בשמו

"אני בדרך אליך": נעצר החשוד שהתחזה לשוטר ואיים על בן גביר

האיומים על חיי חבר הכנסת בן גביר: תושב תל אביב נעצר הלילה בחשד שהתקשר שלשום לבן גביר, תוך שהוא משתמש במספר טלפון של שוטר מהצפון, מתחזה אליו - ומאיים על חייו  | בתגובה למעצר החשוד דורש הח"כ: "להפסיק עם מדיניות הדלת המסתובבת ולהגיש כתב אישום"

"אני בדרך אליך": נעצר החשוד שהתחזה לשוטר ואיים על בן גביר
בן גביר במליאה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המשטרה עצרה את החשוד שהתחזה לשוטר ואיים טלפונית על אזרחים, ביניהם גם על חבר הכנסת בן גביר. החשוד ביצע את השיחות באופן שנחזו כאילו הן מבוצעות ממספר טלפון שבשימוש שוטר, תושב הצפון, ובחלק מהשיחות אף הזדהה בשמו של השוטר.

מחלק הסייבר של משטרת מחוז צפון פתח בחקירה במטרה לאתר את מיקומו הפיזי של המכשיר ממנו מבוצעות השיחות ואת זהות המחזיק בו. שלשום, החשוד אף התקשר לח"כ איתמר בן גביר, הציג עצמו כשוטר, ואיים כי יפגע בו ובבני משפחתו.

החקירה הובילה לחשוד, בן 31 תושב תל אביב, ואתמול בשעות הלילה הוא נעצר על ידי שוטרי מחוז תל אביב. הבוקר, בהתאם לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד, בית המשפט בטבריה הורה על הארכת מעצרו עד יום ראשון הקרוב.

במהלך השיחה אמר המאיים לבן גביר: "אני בדרך אליך. האקדח שלי מוכן, מחסניות, אני בשבילך הכנתי מחסנית עם 16 קליעים. אני עכשיו בדרך אלייך, אני מטפל בך, באשה שלך, בילדים שלך. אנחנו נראה כמה אתה תצחק". בהמשך אמר  לבן גביר: "אתה תכיר את האקדח שלי מקרוב, את המחסנית שלי מקרוב".

"אני אטפל באשה שלך בילדים שלך. במקרה אני שוטר בעצמי, למי אתה רוצה להתלונן? אתה פגעת בעם שלנו יותר מידי, זמנך נגמר, אני עכשיו בדרך אליך", הוסיף המאיים.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, מסר בתגובה למעצר החשוד: "מברך את המפכ"ל על פעולה מהירה של המשטרה שמוכיחה שיש לה יכולות. יחד עם זאת דורש מהיועצת המשפטית לממשלה והפרקליטות להפסיק עם מדיניות הדלת המסתובבת ולהגיש כתב אישום תוך תקופת מעצרו".

ח"כ בן גביר הוסיף: "לא ייתכן שעד היום חרף מאות האיומים והחשודים שאותרו ונעצרו, כולם שוחררו ולא הוגש אפילו לא כתב אישום אחד נגד המאיימים".

 

 

איתמר בן גביר איומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד