י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נעצר הבוקר

יידה אבנים ועשה מעשה בזוי על גג מסגד הר הבית • צפו

משטרת ישראל עצרה חשוד בחשד שהפר את הסדר, יידה אבנים ועשה מעשים בזויים על גג המסגד בהר הבית. בימים האחרונים הושלמה חקירתם של שני מפרי סדר נוספים

יידה אבנים ועשה מעשה בזוי על גג מסגד הר הבית • צפו
מהומות בהר הבית צילום: דוברות המשטרה

ביום ירושלים (שצוין בתאריך 29.5) בשעות הבוקר לקראת תחילת הביקורים בהר הבית, החלו רעולי פנים להפר את הסדר מתוך המסגד, יידו אבנים וחפצים וירו זיקוקין. כוחות המשטרה של מחוז ירושלים פעלו לקיום הביקורים כסדרם, להדיפת המתפרעים ולשמירת הסדר במקום. כבר באותו היום נעצרו ע"י מחוז ירושלים חשודים, ואף הוגשו כתבי אישום נגד חלקם.

במהלך אותן הפרות סדר אלימות, זוהה חשוד על גג המסגד שמבזה את קדושת המקום. בעקבות המקרה נפתחה חקירה במשטרה בניסיון לאתרו. החשוד בן ה-22 נעצר הבוקר בביתו שבעין ראפה ע"י בלשי תחנת הראל במחוז ירושלים, והוא מועבר בשעה זו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים בחשד ליידוי אבנים לעבר השוטרים בהר הבית, וביזוי קדושת המקום.

כזכור בימים האחרונים הושלמה חקירתם של שני מפרי סדר נוספים, לאחר שבלשי ימ"ר ירושלים עצרו אותם בעיר העתיקה באותו היום. מעצרם של החשודים בני 17 ו-19 – תושבי מזרח ירושלים, הוארך מעת לעת ובסיום החקירה במשטרה הוגשו נגדם כתבי אישום ע"י הפרקליטות.

מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך לפעול בנחישות למיצוי הדין עם אותם עבריינים, מפרי סדר ופורעי חוק, ומצפה מכל איש דת ומנהיג ציבור שהמקום חשוב לו לגנותם, להוקיעם ולפעול להרחקתם של עבריינים שביניהם לבין תפילות והשמירה על קדושת המסגד - אין כל קשר.

הר הבית אל אקצא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד