כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נחזור להגבלות?

חזרת הקורונה: בנט כינס דיון ואלו ההחלטות

בצל העלייה בנתוני התחלואה והחשש מגל שישי, ראש הממשלה בנט כינס היום דיון מיוחד על התחלואה בווריאנט BA5 | הדיון הסתיים ללא צעדים דרמטיים, והוחלט על חידוד הנחיות בעיקר בקרב האוכלוסייה המבוגרת וסביב עטיית מסכה

חזרת הקורונה: בנט כינס דיון ואלו ההחלטות
בדיקת קורונה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בצל העלייה בתחלואת הקורונה, ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ, קיימו התייעצות עם גורמי המקצוע, בסיום הדיון לא הוחלט על צעדים דרסטיים ויתוגבר מערך ההגנה על האוכלוסייה המבוגרת.

בדיון הוצגה תמונת המצב הנוכחית ונתוני התחלואה בימים האחרונים, המצביעים על מגמת עלייה עקבית, לצד צפי להמשך. בשלב זה, הוחלט על תיגבור וחיזוק ההגנה על האוכלוסייה המבוגרת ומוסדות "מגן אבות". במסגרת זו, תחודד ההמלצה בקרב אוכלוסייה מבוגרת ואנשים בסיכון לעטיית מסכה במקומות סגורים, ותימשך חובת עטיית מסכות במוסדות רפואיים ובמוסדות "מגן אבות".

כמו כן, על פי הודעת ראש הממשלה, יימשך המעקב והניטור באמצעות מערכות הביוב ותימשך פעילות מערך המודיעין ואיסוף הנתונים. ויתקיימו דיונים והערכות מצב באופן שוטף, בהתאם לנתונים ולצורך.

הבוקר (רביעי) דיווחנו כי ביממה האחרונה אובחנו 4,585 מאומתים לקורונה בישראל ומספר הבדיקות החיוביות עומד על יותר מ-20%. יחד עם זאת, לצד העלייה בתחלואה ואחרי שאתמול נרשמה עלייה בתחלואה הקשה, היום ירד מספר המאושפזים שמצבם קשה ב-14, ועומד על 89, בהם 18 מונשמים.

קורונה עדכון קורונה יומי משרד הבריאות נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד