כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
נערכים לחתונה

שמחה גדולה בבאיאן: הבן המוז'יניק התארס

שמחה פורצת גבולות בחצר חסידות באיאן לרגל אירוסי בנו המוז'יניק של הרבי מבאיאן, הבחור החשוב ישראל ברייאר, שהתארס בשעה טובה עם בת משפחת וגשל מירושלים. בחסידות נערכים לחתונה הגדולה 

שמחה גדולה בבאיאן: הבן המוז'יניק התארס
החתן עם אביו הרבי בחג הסוכות צילום: באדיבות המצלם

בחצר חסידות באיאן שמחה גדולה עם התארס בנו הקטן של האדמו"ר, המכונה ה'מוז'יניק', מדובר בבחור החשוב ישראל ברייאר, בנו הצעיר של הרבי, מבחירי ישיבת טשערנוביל בבני ברק. 

הכלה תלמידת סמינר בית מלכה של חסידי בעלזא, היא בתו הרה"ג רבי חיים וגשל ראש ישיבת 'דרכי יושר' בירושלים ומחסידי בעלזא, בנו של הגאון רבי הערשל וגשל, מרבני ומשפיע ישיבת ערלוי, וחתן האדמו"ר מסטרטין פלטבוש זצ"ל.

שמחת הווארט נערכה בצהריים בבית הכלה ברחוב הרב סורוצקין בירושלים בהשתתפות המחותנים. 

החתן שרוליק ברייאר, בן ה-19 וחצי, נחשב לבחיר ישיבת טשערנוביל, נודע כבחור עדין נפש שזוכה לחביבות יתירה מגדולי האדמו"רים. כך גם בטישים של אביו הרבי מבאיאן עומד כאחד החסידים על הפרנצ'עס. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הצעות רבות שוגרו לחצר בית הרבי. החסידים מספרים כי הרבי מבאיאן בחר דווקא משפחה שאינה מפורסמת מבחינת הייחוס הגרנדיוזי. 

בחסידות באיאן נערכים לשמחת האירוסין תחילה ולאחר מכן לשמחת החתונה הגדולה בחצר החסידות שתתקיים בחורף לאחר שלוש שנים שלא נערכה שמחת חתונה בחצר החסידות מאז החתונה האחרונה לבתו של הרבי. 

החתן מבאיאן

חסידות באיאן מוזיניק אירוסין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד