כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
עבר על ההוראות

תיעוד דרמטי מגן החיות: הקוף לופת את המבקר

מבקר בגן החיות אינדונזי נתפס על ידי קוף שאחז ברגלו. התקרית פורסמה בטוויטר והפכה לויראלית, האיש לבסוף מצליח להשתחרר מאחיזתה של החיה, אך לא לפני שהיא ניסתה לנשוך את רגלו

תיעוד דרמטי מגן החיות: הקוף לופת את המבקר
רגע תפיסת הגבר על ידי הקוף צילום: צילום מסך

קוף מסוג אורנגאוטן הידוע כאחד הקופים העדינים יותר, הפתיע בסרטון מזעזע שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות. בסרטון מגן חיות באינדונזיה נראה הקוף תופס מבקר בחולצת הטריקו שלו בהתחלה. כשחבר מנסה למשוך את האיש מהאחיזה ההדוקה של הקוף, הוא תופס את האיש ברגלו, ומהדק את אחיזתו, תוך שהוא מושך אותו לעבר הכלוב.


אורנגאוטן הוא קוף אינטליגנטי ואקרובטי המאופיין בזרועות ארוכות ובשיער חום-אדמדם. אך נראה שהקוף איבד את האלגנטיות שלו, כשהוא משך את המבקר שנראה תלוי על הכלוב, בוכה מפחד. הסרטון נפסק בפתאומיות, מה שהותיר רבים לתהות כיצד האירוע הסתיים.

לבסוף האיש מצליח לברוח מאחיזתה של החיה אך לא לפני שהיא מנסה לנשוך את רגלו. התקרית התרחשה בגן חיות באינדונזיה ביום שני השבוע. לפי דיווחים מקומיים, התקרית אירעה בגן החיות קאסאנג קולים בקבופטן קמפר, שבמחוז ריאו.

לפי התקשורת המקומית, המבקר זוהה כחסן אריפין, שהפר את כללי הבטיחות של גן החיות בכך שטיפס על מחסום שבדרך כלל מפריד בין החיות למבקרים כדי לצלם סרטון.

הרשויות פרסמו פוסט ברשתות החברתיות, ואמרו כי "הצעיר הסיג גבול בשעות אחר הצהריים, תוך ניצול העובדה שעובדי גן החיות היו בהפסקה שלהם באותו זמן, ההנהלה גילתה את הדבר לאחר שהחדשות הפכו לוויראליות ברשתות החברתיות", נכתב בפוסט.

הצוות שנשלח לגן החיות אמר שהם בדקו את כלוב האורנגאוטן בעקבות התקרית. "הכלוב עמד בדרישות שבו יש מחסום עם מרחק מספיק בטוח למבקרים ויש לוח אזהרה לא להאכיל את החיות ולא לעבור דרך מעקה הבטיחות", נכתב בפוסט.

הרשויות גם ביקשו מהנהלת גן החיות "לשפר את הפיקוח על המבקרים ותמיד להזכיר למבקרים לא להאכיל בעלי חיים ולהבטיח מגבלות בטיחות בצורת לוחות אזהרה ורמקולים".

אינדונזיה גן חיות קוף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד