ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"לא אסתום את הפה"

מחשש שתופרש > האיום של סילמן על אורבך: "ניר ייצא גמור מזה"

לאחר שפרשה מהקואליציה, סילמן ניצבת בפני איום קיומי על חייה הפוליטיים בדמות הפרשה מ'ימינה'. בשבועות האחרונים היא שיגרה מסר לאורבך כי היא תפרסם עליו חומרים מביכים אם אכן תופרש: "כדאי להבהיר לניר מה יש לי. כל ההתכתבויות שלו, כל הדוחות של הבית היהודי"

מחשש שתופרש > האיום של סילמן על אורבך: "ניר ייצא גמור מזה"
ניר אורבך במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חברת הכנסת עידית סילמן שיגרה איום לחברה למפלגה, ניר אורבך, לפיו אם תופרש מ'ימינה' היא תפרסם חומרים שיביכו אותו, בניסיון ללחוץ עליו שימנע את הפרשתה שלא תאפשר לה להתמודד במפלגה קיימת.

לפי הדיווח ב"חדשות 12", סילמן שוחחה במשך השבועות האחרונים עם מספר מקורבים לחה"כ ניר אורבך, חברי כנסת בכל סיעות הבית וגם עם גורמים נוספים במשכן והעבירה איום אם תופרש מימינה, בעקבות פרישתה מהקואליציה.

"כדאי להבהיר לניר (אורבך) מה יש לי. כל ההתכתבויות שלו, כל הדוחות של הבית היהודי. יש גם אנשים שהעבירו לי חומרים נוספים... ניר ייצא גמור מזה. אני לא אסתום את הפה, אני כן מתכוונת להוציא את זה החוצה אם ניר יפריש אותי", היא צוטטה.

היא הבהירה בשיחות: "אין לי שום עניין להיכנס בו, גם עכשיו אני לא מדברת רע על ניר, כל עוד לא יתחילו את תהליך ההפרשה שלי".

לאורבך יש השפעה רבה על ההחלטה להפריש את סילמן, גם משום שהוא בכיר במפלגה וגם מכיוון שהוא יו"ר ועדת הכנסת. דרך האיומים סילמן כנראה קיוותה שכך תוכל למנוע את ההפרשה.

בקואליציה תקפו את הדיווח. חברת הכנסת יוליה מלינובסקי צייצה: "‏אם הדברים אכן נכונים הרי שמדובר בעבירה פלילית של סחיטה באיומים. על היועמ"שית לממשלה לפתוח בבדיקה של חשד בעבירה פלילית מצד חברת הכנסת סילמן".

סילמן מכחישה את הפרסום ומכחישה בתוקף את הפרטים: "לא היו דברים מעולם, ניר ואני היינו חברים וכך זה יישאר".

ניר אורבך עידית סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד